Spannend hoor! Ik heb zelf geen ervaring met spuiten zetten en streepjes daarvan, maar het lijkt me als je overmorgen een test doet en die is donkerder dat het dan van oplopend hcg is en dus zs!! Sterkte, spannend hoor!! En beterschap!
Nou net de fertiliteitsarts gesproken, ze zei dat de ovitrelle (250) nu wel mijn systeem uit is, maar dat ze niet helemaal uitsluit dat het tweede streepje hier nog van komt. Aangezien ze het wel erg vroeg vond. Ik vond het een beetje een dubbel antwoord. Volgens haar zou ik 5 mei pas positief kunnen testen. Ik test zaterdag nog even i.v.m. de eventuele antibiotica die ik wil nemen, even kijken of de test oploopt of afloopt. Maar bruinverlies en hoofdpijn doen vermoeden dat ik binnenkort ongesteld word, ik denk zelf dan echt wel voor 5 mei hoor.
Meid, waarin vraag je niet om antibiotica die niet schadelijk is voor een (prille) zwangerschap? Er zijn genoeg middeltjes! Ik had zelf voor t eerst in mijn leven een urineweginfectie en ik wist niet of ik zwanger was (was nog te vroeg in de cylcus) maar heb het wel duidelijk gemaakt aan de HA dat ik geen bende wilde. En toen bleek ik 5 dagen later zwanger te zijn.. Terwijl ik de hoop toch stiekem had opgegeven ivm de urineweginfectie.
Gelukkig zat er geen ontsteking meer. Moet gewoon veel drinken voor de naklachten. Geen antibiotica! In de toekomst pas na 11 dagen na ovitrelle testje doen op z'n vroegst om teleurstelling te voorkomen.
Hopelijk ben je toch zwanger! Zou mooi zijn na al die tijd! Laat je het weten als je weer een testje hebt gedaan?
Ja dat zou zeker mooi zijn, maar het zal wel niet. Gisteravond zat ik op 10 dagen na ovitrelle, vanavond op 11. Volgens de arts zou het mijn systeem uit moeten zijn maar vanochtend toch weer een duidelijk tweede lijn. Ik vind het zonde van de testen. Ik ga er gewoon vanuit dat het bij mij langer blijft hangen. Ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld wordt en zo niet test ik 4 mei. 5 mei zei t ziekenhuis maar dan moet ik werken. Zo ver komt t vast niet gezien mijn bruinverlies.
Bruin verlies is heel normaal ook bij een zwangerschap Gezien het feit dat je een duidelijke streep hebt zou ik toch doortesten hoor!! Ik duim voor je dat het raak is. Heb je een foto van de laatste test?
Kan je een foto maken van beide testen naast elkaar? Zijn de streepjes even donker? Of worden ze lichter/donkerder?
Lief dat je zo meeleeft, maar ik test niet door. De streep is er nog wel maar lichter dan gisteren (heb gisterenavond wel veel meer gedronken dan de avond ervoor maar vond mijn urine wel donker genoeg vanochtend) dus ik weet eigenlijk wel zeker dat het van de ovitrelle komt. Daarbij zit ik nu pas op 8 dpo dus het bruinverlies is denk ik van of een vroege naderende ongie of het is heel misschien van de innestelling maar dan lijkt het me te vroeg voor zo'n duidelijke streep. Ik wacht gewoon nog een kleine week af. Het heeft wel iets moois gebracht, de laatste tijd had ik eigenlijk helemaal geen zin of energie meer om er nog voor te gaan. Het hoefde voor mij allemaal niet meer zo. Maar nu ik gisteren een paar uurtjes dacht dat ik zwanger was, was ik zo blij, dat dat toch een boost heeft gegeven. We willen het zo graag dat ik er weer vol voor wil gaan.
Jammer dat hij lichter is. Maar het is nog ontzettend vroeg! Dus wie weet test je over 5 dagen positief. Zal voor je duimen meid!
Mijn duimen draaien ook vollop mee meis... Meestal loopt ie af met ovitrelle en daarna weer op en laten we hopen dat ie overmorgen gewoon weer donkerder is goed <3
Ik testte met Ovitrelle t/m dag 11 positief. Maar die waren zeker niet zo duidelijk als de jouwe.. Ik duim voor je!!
Lief meiden dat jullie zo met mij meeleven. Dit zijn extra extra gevoelige testen, dus misschien dat ik daarom wat duidelijkere strepen heb. Maar het is wel echt van de ovitrelle hoor. We gaan het beleven, ik heb er in ieder geval van geleerd!
Oh nee meid wat vervelend! En zo vroeg!! Word je vaker zo vroeg ongesteld? Of zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn?
Zit ik ook aan te denken. Heb je altijd zo'n korte lf? Anders kan het ook een innestelingsbloeding zijn. Nog getest toevallig? En anders heel erg jammer zeg. Had het zo gehoopt voor je.
Ik heb het in die bijna 3 jaar 1 x eerder meegemaakt dat ik het een week na ei werd. Ik had nu sinds dinsdag ook al bruinverlies. Nou denk het niet hoor het is best veel en ook echt rugpijn erbij. Wel gek zo snel, maar ja ik heb ook een raar lichaam zo nu en dan.