Ik zie wel "iets", maar vind het ook te vroeg om het al positief te noemen. En Predictor zou ik echt het raam uit gooien. Geven altijd deze streepjes. Ik hoop voor je dat hij over een paar dagen duidelijker is.
Had al een licht positieve kruidvat test vanmorgen. Daarna deze predictor er achter aan gegooid en rond 30-40 sec al dik positief
Ik heb net zo'n test gehad vanmorgen! Ook van de vierde zwanger misschien! Gefeliciteerd!! Misschien over 2 dagen een cb digi. Wanneer is je nod mijnbengelss?
Geen iedee onregelmatig had je zo'n kruidvat of predictor ? Digi zou nu veel te vroeg zijn denk ik...
Dat eerste streepje te ver naar rechts is geen positieve, maar ik zie inderdaad op de goede plek ook iets!!
Jaaaaa t is echt zo net moest ik van manlief nog een x testen en ja hoor weer een streepje..duidelijker als vanmorgen hcg stijgt dus...wuj zijn overrompeld vol ongeloof
Het spijt me,ik zie het echt niet! Kun je het kapje eraf halen en dan bij daglicht een foto maken,ik wil het ook zien!!! Haha
Ik zie echt geen duidelijk streepje waarbij ik kan zeggen, ja gefeliciteerd. Die predictor zegt me helemaal niets, ik had van de week een nog veel duidelijkere predictor test met streep maar ben écht niet zwanger.
Mijnbengels, ik heb dit soort lijntjes vaker gehad bij kv en die bleken negatief te zijn. Ik zou morgen of overmorgen nog een keer testen of een bloedtest aanvragen bij de huisarts. Ook ik durf je nog niet te feliciteren. Ik hoop dat de test van morgen duidelijker is!
Dit lijntje was er al met 2 min kan me nie voorstellen dat ze vals zijn heb vandaag 3 testen gedaan allemaal licht positief in t echt is die echt duidelijk