hoi meiden, ik had gisteren een posi test van matcare nou ben ik vanacht ineens gaan vloeien donderdag heb ik officieel me nod maar hoelang kun je nog posi testen nadat je bent gaan vloeien?? of is het hcg dan gelijk uit je lichaam?? bedankt alvast
hoi, een innestelingsbloeding is toch maar een paar drupjes en niet rood maar bruin?? dit is slijmerig en rood van kleur wel dun sorry voor de onsmakenlijke details :S
T zegt niks hoor. Kan gewoon een innesteling zijn de een bloed iets meer als de ander.. En gister was er iemand die ongi is geworden en bleek toch zwanger te zijn Voor alle zekerheid zou ik gewoon de ha bellen vragen om een bloedtest enzo
Kan, maar hoeft absoluut niet .. sommige vrouwen krijgen een innestelingsbloeding die net zoveel is als een lichte ongi ! (dus met rood erbij). Ik zou gewoon kijken hoelang deze bloeding blijft aanhouden en daarna nog eens testen
hoi ik heb 4 dagen bloedverlies (rood) gehad bij mijn eerste zwangerschap , niet veel maar bloedrood rond 3 dagen voor nod ik bleek wel zwanger , mijn zoontje is nu 14 maanden dus het wil niets zeggen. spinnekop
Is een innestelingsbloeding niet voordat je positief test? Want je maakt pas HCG aan vanaf de innesteling. Wanneer het innesteling bloed je soms een beetje, maar als je positief hebt getest lijtk het me niet dat je nog een innesteling hebt? Of ben ik erg dom nu?
Ik denk dat het zich de eerste weken meer en meer innesteld... Maar sowieso worden wel meer vrouwen 'ongesteld' als ze zwanger zijn, sommigen zelfs gewoon regelmatig, op de tijden dat ze anders gewoon ongesteld zouden zijn.
Echt waar! Dat wist ik niet eens. Dacht echt dat je eenmalig een innestelingsbloeding kon krijgen, wist dus niet meerdere keren. Nou weer wat geleerd hihi . Overigens was mijn moeder "9 maanden lang" ongsteld van mij! Tsjah was toen al lastig .
Het kan twee kanten ingaan nu.... of idd een innestelingsbloeding..... maar als het bloeden flink doorzet.. met stolsels houdt dan rekening met een vmk.... Mijn huisarts wilde trouwens bij de eerste vmk geen bloedtest doen, moest maar tot 8 weken wachten.. (mits het bloede niet doorzetten) en dan zou ik een echo krijgen.... ik teste ik meen 4 dagen na het begin van de bloeding alweer negatief dus wist ik genoeg.... zou idd als ik jou was over een paar dagen nogmaals testen.... ennuhh je hoeft trouwens niet altijd buikkrampen te hebben bij een vmk... bij mij stond de kraan open als ik op het toilet zat... maar bijna niets in het broekje.... Sterkte...
en hoe is het nu?? ik heb zelf ook iets raars. mijn nod was maandag, maar ik begon licht te bloeden op vrijdag. dus nog voor me nod. ( ben sinds april al van de pil af) ik had wel wat lichte krampjes. en nu nog steeds en het was donkerrood bloed en nu is het donkerbruin. en ik heb vandaag dus 2 testen gedaan. 1 van de kruidvat en er kwam een plusje op en toch nog maar 1 van cb en die was ook positief. of het is een vmk of ik ben wel gewoon zwanger. een collega van me was wel zwanger toen ze ongi was en heeft laatst een echo gehad en alles was goed. ik test over een weekje wel weer denk ik. wat denken jullie? zou het misschien ook een innestelingsbloeding zijn? ik heb trouwens ook al eens gehoord dat je ook zwanger kan zijn van een 2ling en dat er 1 afgestoten word (dus een vmk) en dat de ander blijft zitten.
bloedverlies zegt helemaal niks, ik heb het ook gehad en niet te zuinig ook, dus ik denk al sje gewoon posie getest heb dat je gewoon zwanger bent hoor. dus van harte
hoi meiden, nou het bloeden is niet zoals normaal met me menstruatie stukken minder maar ik wacht nog even paar dagen af en dan doe ik weer een testje en als ie dan nega is dan weet ik hoe of wat
ik heb 17 weken lang bloedverlies gehad (maar echt veel alsof een kraan open stond)tijdens de zwangerschap en bij m'n andere 2 zoontjes ook. Ze konden niks vinden maar toch zijn ze alledrie gezond geboren
hier is sinds vanmiddag het bloedverlies over nog even afwachten en dan doe ik weer een testje dan weet ik hopenlijk waar ik aan toe ben spannendddddd het heeft trouwens veel korter geduurd dan me normale menstruatie en ook minder heftig maar goed dat zegt niks natuurlijk. ik wist niet dat er zoveel meiden bloedverlies hebben gehad tijdens hun zwangerschap geeft wel hoop moet ik zeggen thanks meiden
ja zeker spannend maar wil er niet teveel op hopen ja had en heb nog steeds soort spierpijn aan de zijjkanten van me borsten richting oksel flink emotioneel echt huilen om niks maar verder niet echt kan ook komen natuurlijk door de bloeding dat het wel gewoon me ongi was durf er nog niet veel over te zeggen afwachten is het enige momenteel