8 dagen na eisprong al ongesteld.. voel me even goed hopeloos

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamavanlois, 18 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Pfff alweer een LF van 8 dagen.. normaal tussen de 10-11 dagen en nu voor de 2e keer al na 8 dagen ongesteld.. weet zeker dat t Mn menstruatie is want verlies helderrood bloed en t is best veel.. deze ronde eigenlijk geen buik en rugkrampen.. wie heeft dit ook?? Herkent dit ook en wat kan ik doen om Mn LF te verlengen?? Zo wordt zwanger worden wel heel lastig verwacht ik.. 8 maart mocht ik sws al naar de fertiliteitspoli dus gooi t dan allemaal maar op tafel..

Moed begint me in de schoenen te zakken..

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je kunt er zelf helaas niet zoveel aan doen om je luteale fase te verlengen. Een fase korter dan 10 dagen kan inderdaad het zwanger worden bemoeilijken. Natuurlijk meteen aankaarten bij je afspraak! De gyn kan je hormoonmedicatie geven in de vorm van extra progesteron. Succes!

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    afspraak maken bij de gyn en evt vragen om utrogestan

4. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Hier had ik vaak een lf van 9/10 dagen. Uit onderzoek is toen gebleken dat mijn progesteron te laag is. Ik heb vorige maand voor het eerst utrogestan gebruikt na de eisprong en heb mijn lf echt flink kunnen verlengen. Werd pas ongesteld toen ik een paar dagen gestopt was met de utro dus het werkte erg goed! Nu alleen nog zwanger worden..

Misschien is utro idd ook iets voor jou?

5. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Thnx voor jullie reacties girls!
    Baby dream, dat klinkt positief! Ik ga het zeker besproken 8 maart. Krijg wsl in april een cyclus analyse maar als ik idd alvast aangeef dat Mn LF te kort is kan ik daar miss al mee beginnen. Omdat Mn ongi nu te vroeg is heb ik net Mn eisprong gehad als ik heen moet. Kwam die wat later dan viel die wsl net op de dag van het bezoek aan haar. Die dag krijg ik ook een controle echo omdat Mn gyn dinsdag een vlek van 3.5 bij 5 cm heeft gezien in Mn rechter eierstok.. zit niet helemaal snor daarbinnen...

6. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Zou het idd bespreken. In de cyclusanalyse krijg je denk ik geen utro, want dan willen ze het goed kunnen volgen zonder extra hormonen etc. Succes!

Deel Deze Pagina