Help!! Ik doe net een zwangerschapstest en die geeft duidelijk een streep aan!! Ik heb nu net 2 dagen geprikt met puregon. Kan het daardoor komen? Ik had helemaal geen eisprong gehad afgelopen periode. Lijkt mij. De iui was afgebroken begin januari.. Nu moet ik ZO direct weer prikken, maar nu weet ik niet wat ik moet doen...
puregon heeft zover ik kan lezen geen werking voor de zwangerschapstest, hoop iig dat dat klopt wat ik heb gelezen. iig als het zo is: gefeliciteerd!
Lijkt me een zeer duidelijke test. Nog nooit gehoord dat dit van puregon kan komen pregnyl daarin tegen zou kunnen. Hopelijk ben je gewoon echt zwanger!!!
bedankt meiden voor de reacties. ik heb net een kruidvat plus test gedaan die was ook positief. we gaan niet prikken vanavond. morgen even bellen. het blijft erg vaag ...
Sooo.... dat is wel een mega knaller zeg... Heb net even je andere topic gelezen van je iui die niet door ging... Maar heb je daarna geen zwangerschaps test gedaan?
Maar als je denkt geen eisprong te hebben gehad, heb je dan wel een ongi gehad? En als je geen ongi hebt gehad, waarom mocht je dan alweer beginnen met spuiten?
Hilly, mss even haar andere topic lezen... daar staat alle info wel in denk ik... hoeft ze het niet nog een keer uit te leggen... http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/556283-vraagje-over-iui.html#post18210048
Het zit zo ... net na de kerst ging de iui niet door ivm te veel, maar nog niet grote, eitjes. Dus gestopt met de puregon en afwachten tot de menstruatie. Die kwam niet, dus moest ik een keertje duphaston. Daarna na anderhalve week nog niets. Alleen afgelopen maandag twee drupjes bloed. Dus ik dacht ik tel het maar, dan kunnen we weer verder. Maar waar in dit verhaal kan ik dan alsnog een eisprong hebben gehad?
Wat een verhaal... Dus nu heb je duphaston en puregon gebruikt bij mogelijk een prille zwangerschap? Poeh.. Ik hoop maar dat dat geen kwaad kan. Wat een toestand. En ik vind het ook raar dat je ziekenhuis geen uitgangsecho doet voor je start met stimuleren. Dat was bij mij gebruikelijk.
Daar ben ik ook bang voor... Morgen bloedtestje vragen en hopen dat het goed zit. Pfff zou wat zijn na twee jaar en dan op zo n rare manier
Veel sterkte met de zenuwen (ik zou tenminste wel bloednerveus worden van zoiets) en ik zou ook echt een ander ziekenhuis zoeken hoor. Wat ik in je vorige topic lees en nu dat ze je zo met puregon hebben laten starten... Vind ik niet positief klinken.
Maar dus ook geen uitgangs echo o.i.d. voor je weer met de puregon begon? Voor IUI horen ze je toch ook te checken?
Ja, zoiets zei ik net ook. Ik heb zelf geen ervaring met IUI, maar voor mijn IVF/ICSI pogingen moest ik elke keer voor een 'uitgangsecho' komen voor ik met spuiten mocht beginnen... Lijkt me met IUI toch ook wel belangrijk. Zeker omdat je met IUI in ieder geval over werkende eileiders beschikt, wat met IVF/ICSI niet zo hoeft te zijn.