Jeetje, ik lees net je verhaal. Wat een spanning zeg. Maar voor nu gewoon GEFELICITEERD! Ik heb trouwens altijd (in twee ziekenhuizen) op dag 3 een uitgangsecho gehad voor de iui's. En wat ik mij nou afvraag; wat was de reden dat je toch een test ging doen terwijl je al met de puregon was begonnen??????????
op zich vind ik dag 8 altijd prima! dan is het uitgebloed en zijn de eitjes een beetje te zien. ik deed een test omdat ik ging twijfelen over dat kleine beetje bloedverlies. ook had ik gister de hele dag bruin verlies maar best veel ook. mn borsten zijn groter. en ik was wat misselijk. maar het belangrijkste was een voorgevoel en het feit dat ik toch veel goedkope actiontesten heb liggen
Als er een vruchtzakje te zien is, zou je ergens tussen de 5 en 6 weken zwanger moeten zijn. Een beetje moeilijk te zeggen wanneer je een eisprong gehad hebt, aangezien er een aantal weken tussen het afbreken en je positieve test zat. Is er geen bloed geprikt om naar je HCG-waarde te kijken? Aan de hand van die uitslag kunnen ze grofweg inschatten hoe lang je zwanger bent en of de waarde klopt met het echobeeld.
geen bloed geprikt. de digitale test gaf 2-3 weken aan. ik hoop vrijdag meer te horen ! spannende week.
Ooh spannend meis! Aankomende week zorgen dat je afleiding hebt dan gaat de week hopelijk sneller voorbij