huh ??? puregon - zwanger ??

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Tunisiana, Feb 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jeetje, ik lees net je verhaal. Wat een spanning zeg.
    Maar voor nu gewoon GEFELICITEERD!
    Ik heb trouwens altijd (in twee ziekenhuizen) op dag 3 een uitgangsecho gehad voor de iui's.
    En wat ik mij nou afvraag; wat was de reden dat je toch een test ging doen terwijl je al met de puregon was begonnen??????????

2. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

Nov 3, 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    op zich vind ik dag 8 altijd prima! dan is het uitgebloed en zijn de eitjes een beetje te zien.
    ik deed een test omdat ik ging twijfelen over dat kleine beetje bloedverlies. ook had ik gister de hele dag bruin verlies maar best veel ook. mn borsten zijn groter. en ik was wat misselijk. maar het belangrijkste was een voorgevoel en het feit dat ik toch veel goedkope actiontesten heb liggen ;)

3. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Als er een vruchtzakje te zien is, zou je ergens tussen de 5 en 6 weken zwanger moeten zijn. Een beetje moeilijk te zeggen wanneer je een eisprong gehad hebt, aangezien er een aantal weken tussen het afbreken en je positieve test zat.

Is er geen bloed geprikt om naar je HCG-waarde te kijken? Aan de hand van die uitslag kunnen ze grofweg inschatten hoe lang je zwanger bent en of de waarde klopt met het echobeeld.

4. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

Nov 3, 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    geen bloed geprikt. de digitale test gaf 2-3 weken aan. ik hoop vrijdag meer te horen ! spannende week.

5. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

Dec 27, 2014
    2,069
    1
    0
    Gelderland
    Ooh spannend meis! Aankomende week zorgen dat je afleiding hebt ;) dan gaat de week hopelijk sneller voorbij :)

6. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    wow wat fijn! hoop dat het een plakkertje is! heel veel succes en gefeliciteerd!

Share This Page