Hoi dames. Wij wilden voor onze dochter ( 5 jaar ) een kadootje kopen voor als de baby is geboren. Nu dachten we zelf aan iets blijvends, bij een armbandje of kettingkje. Hebben jullie misschien nog leuke ideeen? Groetjes Francis
een barbie met een baby in de buik.... maar dat is waarschijnlijk wel minder blijvend een pop met badje en flesje oid een mooie foto van haar met de baby op canvas oid
Misschien kan je zo'n gebroken hartje kopen. Waarvan de ene helft van haar is en de andere helft voor de baby. Dan hebben ze meteen iets van hun samen. Ik kreeg van mijn moeder een eigen foto-dagboekje dat mijn broertje werd geboren. Daar kon ik foto van het helpen verzorgen en andere dingen zoals een geboortekaartje, plukje haar van ons beiden om te vergelijken in doen met mijn eigen verhaaltje erbij (wat mijn moeder natuurlijk opschreef hahaha). Vondt ik reuze spannend en mijn broertje heeft nu een heel leuk boekje waar mijn beleving van zijn geboorte in staat...
Tja, ik zou ook iets van een armbandje of kettingkje doen. Echt iets speciaal voor haar! En dat dagboekje zou ik ook doen maar dan later.
ik vind een armbandje eigenlijk al een heel leuk idee! En dan bijvoorbeeld de geboordedatum van haar zelf en van de datum van de dag dat ze grote zus werd!
Dames, bedankt voor het meedenken. Ik neig ook nog steeds naar een armbandje. Als er nog meer ideeen zijn?....
Misschien dat je hier iets aan hebt? Kado voor broer of zus Vind een armbandje met iets erin gegraveerd ook wel erg leuk!
Mijn dochter van 5 vind een mooi bijzonder kettinkje net zo boeiend als een prul van de kruidvat. Zo gaat ze er dan ook mee om; kan gerust na 2 dagen in de hoek liggen. Van mijn man heeft ze ooit een pandorra gekregen bij een speciaal moment. Die bewaar ik dus ook voor haar. Als aandenken dus heel mooi, maar als cadeau waar ze die periode wat aan heeft lijkt me dat niet zo heel handig. Wij hebben onze dochter een kinderwagen gegeven waardoor ze ook mama kon spelen. Vond ze geweldig. Ook hebben we haar een fotopuzzel gegeven met hoera ik ben grote zus erop. Maar goed, zij was toen 3, Ben nu weer zwanger, ze is bijna 6 als nr 3 komt dus ik pieker me ook al suf wat ik voor speciaals kan geven...