Hahahaha, ging toch even kijken!! En ja hoor, hier scheert dreft ook heel glad en vetvrij!! Wel handig al die bonnen, is de 1e keer dat ik ze krijg!
hihi - ik ook - ik heb trouwens nog een voorraadje luiers staan, omdat ze vorige maand ofzo - eindelijk weer eens 3 voor de prijs van 2 waren. Maar gelukkig zijn ze tot december geldig... Want die voorraad gaat toch ook best hard...
Ik wilde ze toen ook kopen bij de hoogvliet. Heb ze 's ochtends gekocht voor m'n zus, toen bedacht ik me later op de dag dat die dingen toch ook wel handig zijn voor ons alvast...zijn die dingen uitverkocht om ff over 5en......jammer!!! Als je de kleinste wilt moet je echt heel snel zijn!! Maar dit is zeker handig, want dit is nog goedkoper zelfs.8)
hoe kom je aan die binnen? ik krijg ze nooit!! wat een lol zeg die bon... hihi als ik jou was zou ik dreft mailen....
THNX!!!! heb me aangemeld....en dan krijg ik een of andere melding dat ik ergens op moet klikken voor die kortingsbonnen.....maar ik zie niet waarop ik kan klikken.....help...
Me too. Er staat "Je kunt in aanmerking komen voor de kortingsbonnen door je te registreren op Lekker in het Leven! Om jouw kortingsbonnen te kiezen, Klik op de button "Krijg kortingsbonnen"" Maar er staat nergens een button met "Krijg kortingsbonnen". Ikke niet snappen .
Geweldig, had het niet eens gezien. Ik vraag me dan weer af hoe ik aan die bonnen kom, terwijl ik me nooit heb opgegeven. Heb ze gister voor het eerst gehad. Toevalling via Wij jonge ouders of zo?
Heel eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe ik eraan kom. Heb me op hun website in ieder geval nooit aangemeld. Zal wel bij iets zitten ofzo??!