Onzekerheid :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Scorpio99, 11 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Ik had niet verwacht zo snel weer zwanger te worden maar ik was toch erg blij ermee.
    Nu vandaag opeens zie ik bloed bij het afvegen (5 weken zwanger) en ondanks dat ik weet dat het niks hoeft te betekenen maak ik me wel zorgen :(
    Het is steeds een klein beetje bloed en niet felrood, maar soms ook wat dikkere slierten.

Pff.. Ik durf eigenlijk nog niet blij te zijn :(

2. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Heb je al contact gehad met een verloskundige? Misschien kunnen ze al een echo maken om je gerust te stellen.
    Dan weet je waar je aan toe bent.

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Bij 5 weken zien ze nog nauwelijks iets op de echo.. hoog uit dat de innesteling plaats heeft gevonden in je bm en niet in je eileiders oid...
    Heb heeft 50% kans.. der op of der onder... Ik duim.. sterkte...

4. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    @scorpio.. Ik deel je angst.. Vorige week op week 4 dag 4 had ik ook eenmalig donkerbruin bloedverlies... Daarna gelukkig geen bloedverlies meer gehad maar ik was wel in paniek.. Gyn gebeld maar zouden nog niks kunnen zien moet wachten tot mijn eerste afspraak.. Dus hoop houden.. Maar het kan ook een innestelingsbloeding zijn.. En er zijn vrouwen die tijdens de zwangerschap bloed verliezen.. Iets met adertjes in de baarmoeder.. Dus geen grote paniek en geen grote valse hoop... Spannend en slopend.. Heb je vaker bloed met afvegen?

5. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Je baarmoeder word nu extra doorbloed en kan een adertje zijn gesprongen. Er zijn heel veel vrouwen die bloed verliezen tijdens de zwangerschap en dan toch een gezonde baby krijgen. Er zijn zelfs vrouwen die zwanger zijn en het niet merken omdat ze gewoon iedere maand " menstruatie" hebben en zich afvragen na paar maanden waarom ze zo een dikke buik krijgen en er dan pas achter komen dat ze zwanger zijn.

6. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Ik heb een afspraak staan op 3 februari, eerder lijkt me ook niet nodig ivm dat ze toch niks kunnen zien dus het is even afwachten. Het lijkt vandaag gestopt te zijn, het was gister steeds een klein beetje maar wel de hele dag door.
    Ik herken het niet van mijn vorige zwangerschap dus het was even schrikken. Pfff de eerste weken zijn altijd zo onzeker

7. Bloem1990

Bloem1990 Actief lid

21 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    Almere
    Wat spannend... ik hoop dat het goed blijft gaan!

Deel Deze Pagina