Dat cola uit een blikje veeeeeeel lekkerder is dan uit een glas... Dat die kleine uitdeelzakjes chips veel lekkerder smaken dan de grote zakken.... Dat van gemengde snoepjes er altijd de minste in een zak zitten van de lekkerste kleur?
Dat van die snoepjes wel. Van die cola niet want ik hou juist vandie slappe half geen prik cola die ze bij de Mac Donalds verkopen.
Melk en vla uit een fles: zoo veel lekkerder dan uit een pak. Orangina smaakt lekkerder uit zo'n rond glazen flesje dan uit plastic...
Mcdrek cola, o zo lekker. Maar uit blikje is zeker lekkerder dan fles. Roze snoepjes altijd te weinig in een pak en oranje super veel.
Klopt ook wat je zegt. Uit een blikje cola ontsnapt minder koolzuur dat uit een fles waardoor de smaak beter blijft.. Chocomel uit een fles is lekkerder omdat het in een pak door afgifte van een karton een papierachtige bijsmaak krijgt. Chips ut kleine zakjes is inderdaad lekkerder, dat komt omdat je het idee hebt dat daar minder in zit en het minder ongezond is dan uit een grote zak chips te eten, daarom eet je het met meer overtuiging waardoor je smaakpapillen beter in werking worden gezet door je hersenen en je dus het idee hebt dat het lekkerder is. Overal is een verklaring voor lol :')
Eten wat je zo warm uit de pan eet, is veel lekkerder dan als je het opwarmt in de avond, of een dag later..
jazeker wel, fabrikanten weten welke snoepjes mensen het lekkerste vinden, daarvan worden er minder in de trilbak gegooid in het sorteercentrum met als resultaat dat mensen sneller een nieuwe zak kopen.
haha ik dacht altijd dat ik de enige was die er zo over dacht leuk om te lezen dat er meer zo over denken