Pff, wachten duurt lang.. (zo onzeker allemaal)

Discussion in 'Zwanger worden' started by reske, Nov 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. reske

reske Lid

Jul 8, 2008
    21
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal,

Dit wachten duurt echt ontzettend lang. Vooral omdat het allemaal zo onzeker is. Heb mijn eisprong gevoelt, en ook rond die tijd geklust.
    Ben nu al sinds enkele dagen misselijk, vooral in de ochtend en avond. Ook kreeg ik buikkrampen vorige week. Net alsof je ongesteld moet worden, ofzow..
    En heb ook steeds een gek gevoel in mijn rechter lies. Echt vreemd....
    Nu heb ik ook nog eens last van veel afscheiding, een beetje wit.. Normaal heb ik hier nooit last van. Vind het echt raar allemaal. Voel me echt vreemd..
    En tja moet toch nog een weekje ongeveer wachten met testen. :rolleyes:
    Nog iemand die dit misschien ook heeft gehad, of die dit herkend?
    Zo onzeker, of ik nu zwanger ben of niet..
    Hoop op een reactie..

2. miriam24

miriam24 Actief lid

Nov 16, 2008
    179
    0
    0
    overijssel
    hajj hajj

ik kan nu al testen , maar ik durf niet

een paar dagen naar me eisprong heb ik ook veel van die klachten gehad
    vooral witte afscheiding en nu nog steeds veel
    heb ook krampen , en pijn in de borsten ook

vooral die laatste daagjes duren altijd het langst

maar meis ik hoop echt voor je dat je zwanger bent

liefs

3. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    het klinkt herkenbaar.....

4. nieknijmtje

Oct 7, 2008
    22
    0
    0
    onthaalouder
    Oostende
    ja wachten is idd nie echt plezant, maarja te vroeg testen is ook nie leuk é.
    want dan krijg je negatief resultaat.

spreek uit ondervinding :)

was zelf ongeduldig en heb gisteren getest, negatief natuurlijk, dus nu nog enkele dagjes wachten é!

5. reske

reske Lid

Jul 8, 2008
    21
    0
    0
    Limburg
    Ja inderdaad, dat wachten, duurt het langst...
    Het klopt idd als je te vroeg test, dan maak je jezelf alleen maar gek. Maar dit is ook om gek van te worden, hihi..
    Nu ook weer veel krampen, misselijk op de maag. Lijkt wel of het steeds erger word... En idd mijn borsten worden ook erg gevoelig. Normaal heb ik hier dus echt nooit last van.. Echt vreemd allemaal..
    Oemhudaifa; was je toen zwanger dan?
    Al bedankt voor jullie reacties... Hoop er nog meer te krijgen, zo komen we misschien samen door die week heen...

6. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

Sep 6, 2008
    110
    0
    0
    Ja het wachten is zooo erg. Ik moet nog een dikke week wachten en hoop het zo dat het nu raak is. Je wordt er idd erg onzeker van. Ik heb denk ik m'n ei heel erg gevoeld, wist niet dat dit zoveel pijn kon doen :( , heb ineens zin in de meest vreemde dingen en veel last van maagzuur. Verder af en toe een raar gevoel in m'n buik en soms een beetje misselijk. Maar goed ik probeer me er niet te veel mee bezig te houden hoe moeilijk het ook is.

Wat ik trouwens wel vreemd vind, ik ben vorige maand gewoon ongesteld geworden en ik weet dat ik de laatste tijd iets dikker geworden ben maar nu de laatste tijd.... zaterdag schrok ik er even best van m'n buik is echt dikker geworden, en nee dat is niet wat ik hoopte te zien maar stel, ik zou wel zwanger zijn is het dan al niet heel snel dat m'n buik wel dikker wordt?

7. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik moet ook nog een aantal dagen wachten,
    Pfff ben heel veel misselijk... warme vlagen... kleine steekjes, huge b(.)(.)bs, ze zijn enorm zwaar en pijnlijk. Ben alleen bang dat ik die misselijkheid zelf produceer door me zo druk te maken. Grrrrrrrrr :(

Er zit niets anders op dan nog even te wachten!

Liefs Debby

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Dat zou indd wel erg snel zijn, volgens mij kan het niet door de zwangerschap komen. Hoewel ik een foto in het fotoboek zag van een vrouw die 6 weken zwanger was, maar met een lief klein buikje. :) Dus wie weet...

9. reske

reske Lid

Jul 8, 2008
    21
    0
    0
    Limburg
    Ja dat is dan idd erg snel ja. Maar goed heb zelf ook veel last van een opgeblazen gevoel. En de dingen die je noemt zijn erg herkenbaar. Maar idd het wachten is verschrikkelijk. Hoop voor je dat het raak is.. Laat ut maar weten.
    xx

10. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Hoi Reske,

In welke cyclus zit je nu?
    Kan het ook nog te maken hebben met ontpillen? (ik hoop het niet natuurlijk)
    Veel succes

11. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

Sep 6, 2008
    110
    0
    0
    Ja ik zal het laten merken, je ziet vanzelf snel genoeg een andere banner, positief of negatief. Nu de hele tijd al last van m'n buik. Pff dit zijn zulke lange dagen.

12. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Nou je ziet het ; )

13. reske

reske Lid

Jul 8, 2008
    21
    0
    0
    Limburg
    Hoi,
    Ik heb een cyclus van 28dagen. Nou ben al meer als een jaar gestopt met de pil. Dus zal zeker niet meer aan het ontpillen zijn.
    Dank je..
    Tja het wachten is het ergste.. En dan die onzekerheid,die je onbewust heb. Je probeert er dan niet zo mee bezig te zijn, maar ja dat is makkelijker gezegt dan gedaan.
    xxx

14. reske

reske Lid

Jul 8, 2008
    21
    0
    0
    Limburg
    Ja dus! ;)
    Super! Van Harte gefeliciteerd! :) Nu ik nog haha!

15. Loveable123

Loveable123 Actief lid

Nov 6, 2008
    410
    0
    0
    Hier ook grote onzekerheid......

Morgen is mijn NOD, heb sinds een paar dagen last van een soort spierpijn in mijn borsten en gister witverlies, echt wit slijm dus niet doorzichtig, verder sinds gisteravond rare krampjes in mijn onderbuik, lijkt op ongigevoel maar kan het toch niet helemaal goed plaatsen, zeurende hoofdpijn, opvliegerig en helaas ook héél erg moe, looop de hele dag te gapen terwijl ik toch meer als 8 uur slaap op een nacht.
    Ben nu de hele dag al zo duf en voel me raar...

Ik had deze exacte dezelfde symptomen ook vorige keer maar toen bleek ik na 3 weken overtijd een cyste te hebben die alles in de war bracht, nu is die inmiddels weg door de primolut die ik heb geslikt en heb ik deze cyclus wel een goede eisprong gehad, maar ja, ben er zo bang voor dat er weer iets mis is met mij...

We willen zo graag maar het lukt gewoon nog niet, gelukkig hebben we als buffer ons aan mogen melden voor IVF/PGD dus volgende maand onze eerste intake, maar we hopen natuurlijk dat we uit onszelf spontaan zwanger raken, dat zou helemaal geweldig zijn toch?

Al met al snap ik niets meer van mijn lichaam en heb me voorgenomen zaterdag pas te testen als ik het vol kan houden, want ben zo bang voor een negatieve test ...

Zo dit moest ik even kwijt ;)

16. Medina08

Medina08 Lid

Nov 24, 2008
    11
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik zit ook te wachten. Heb maandagochtend een test gedaan maar die was negatief. Dit kan te vroeg zijn geweest. Mijn cyclus liep dit keer anders dan normaal en ik heb rond de 11e of 12e dag van mijn cyclus ergens een eisprong gehad. Dus dit keer weet ik niet exact wanneer mijn NOD is.
    Wel altijd fijn om te weten dat er meer zijn die gek worden van dat wachten! :)

17. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    Hallo allemaal,

Het wachten is idd erg, ik ben zelf al zo'n miss ongeduld dus wens jou ook succes en duim voor je.
    Ik kan al die klachten ook goed plaatsen,nu een week geleden mijn eisprong gehad, en last van steekjes in mijn onderbuik, misselijk, maagzuur, last van darmen. Maar ik ben net gestopt met de pil dus ik durf er niet op te hopen (was wel na stoppen meteen na 28 ongesteld), omdat ik ook veel gelezen hebt dat het kan komen door ontpillen.

18. Medina08

Medina08 Lid

Nov 24, 2008
    11
    0
    0
    Hoi Anouk,

Het kan ontpillen zijn dat heb ik zelf wel 1 cyclus gehad. Maar er zijn ook genoeg meiden die meteen zwanger zijn na het stoppen met de pil. Ik blijf het bijzonder vinden dat je lichaam zo heftig reageert met al die hormonen. Moet wel zeggen dat ik er nu veel meer op let natuurlijk dan toen ik de pil nog slikte en ongi moest worden.
    Vorige maand ben ik heel even zwanger geweest, na die bloeding na 14 dagen weer ongi geworden en nu heb ik dan weer een nieuwe cyclus gehad.
    HEb vooral 's avonds als ik tot rust kom een opgezette buik en wat steken//krampen.
    Ik las dat je nog 7 dagen voor testen zit. Ondanks dat je er dan niet altijd mee bezig wil zijn lukt dat gewoon niet. Ik zie ook overal zwangere vrouwen haha.

19. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

Sep 6, 2008
    110
    0
    0
    Ow wat een goed nieuws lees ik in je banner! Gefeliciteerd meid!

20. Litsa

Litsa Lid

Jun 18, 2008
    12
    0
    0
    Verkoop medewerker
    Gorinchem
    Hey meiden,

Ook ik zit met de zelfde problemen.. Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen.. ik ben ook altijd netjes op tijd ongi.. en dit weekend (zaterdag) bleef het weg.. ik ben nu nog steeds niet ongi en heb ondertussen al 4 testen gedaan! het is echt om gek van te worden.. zaterdag en zondag hebben we er 1 gedaan maar die was negatief.. Dat kan natuurlijk kloppen want het is dan nog zo vroeg allemaal.. maar ja ik dacht er staat vast niet voor niets op een test dat je kan testen zodra je overtijd bent.. maar goed.. gisteren dus nog een gedaan en die leek positief te zijn.. ik dacht dat ik het me verbeelde dus ik denk ik neem 'm mee naar me werk en laat een vriendin van me kijken (we zijn toevallig collega's) dus wij het archiefhok in en kijken maar.. zij zag dus ook duidelijk een streepje.. hoe licht die dan ook was.. ik had het me dus niet verbeeld.. eventjes was ik zo gelukkig maar dan sloeg al snel weer om in onzekerheid.. ik heb dus nog een test gedaan met me man toen ik vannochtend wakker werd omdat de assistent van de huisarts zei dat ik het dan beter nog een keer kon doen omdat je ochtendurine toch de meest geconcentreerde urine is..
    maar deze was weer helemaal negatief! ik heb nu dus maar een afspraak gemaakt bij de dokter voor morgen half 4..

Ik word er zo gek van.. ik heb wel klachtjes zoals maagzuur en veel plassen want ik plas eigenlijk nooit veel en nu bijna ieder uur.. das voor mij echt veel! en weten jullie ofdat je zwangerschap ook de ontlasting kan beïnvloeden? want ik kan echt heel moeilijknaar de wc en nu ga ik wel 1 of meerdere keren per dag! dat was eerst soms zeker wel 1 keer per week! en buikpijnen.. soort krampjes bij me blaas in de buurt zegmaar..

nou morgen maar afwachten..

xx

Share This Page