Hoi! K zag dat het andere topic over deze serie dicht was dus open ik ff een heb namelijk een vraagje: T laatste wat we hebben gezien was dat Tess en Nick getrouwd waren..toen een tijdje niet gekeken enneh nu zijn ze uit elkaar? Wie oh wie kan me ff een update geven..haha k loop wel erg achter geloof ik Groetjessss, Mili
Ik kijk altijd op Hallmark (daar zijn ze iets verder ind e serie) Nick gaat voor zijn werk naar het buitenland (ze blijven wel getrouwd) maar Nick komt te overlijden (door een ongeluk) en op da t moment is Tess zwanger van Nick
Die aflevering heb ik ook gezien! Heb dr nooit zien bevallen want toen ging het hier niet meer verder!
ik kijk vanaf de dvd box en die eindigd dat ze te horen krijgt dat nick zijn vliegtuig is neergestrort. op tv zijn ze volgens mijn ietsje verder. kan ook niet wachten tot deel 6 komt
He meiden, Ik kijk ook altijd op hallmark. Nick gaat niet dood, maar verdwijnt bij en vliegtuigongeluk. Hij komt dus wel weer terug. Tess en nick gaan beide wel uit de serie. Zegan namelijk in Argentinie wonen. Stevie en Alex worden ook een stelletje en gaan ook trouwen. Genoeg spoilers voor nu. Als jullie meer willen weten, dan hoor ik t wel. Liefs.
Mmm..maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mn vraag . Ze wonen nu immers beiden apart, Nick nog met zn zoontje van Sally..en Tess gewoon in dr eigen huis terwijl ze wel getrouwd zijn..toch? Waaropm zijn ze dan uit elkaar en wonen ze tijdelijk apart?
Omdat Tess het even niet kan verdragen dat Nick een zoontje heeft bij Sally hebben ze besloten om even uit elkaar te gaan. Ook nick heeft tijd voor zichzelf nodig om te kijken bij wie hij wil zijn. Daarom zijn ze dus tijdelijk uit elkaar en wonen ze dus appart. Maar uiteindelijk komt Nick er toch achter, dat hij van Tes houd, en bij haar wil zijn.
Aaah oke..haha ik dacht al...wel fijn om te weten dat ze wel weer bijelkaar komen..haha vind het een leuk stel
ze zijn nu weer bij mekaar, zodra sally uit het ziekenhuis komt trekt hij bij tess in.. maar eh wat lees ik nu gaan nick en tess uit de serie... neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik vindt ze zo leuk en vooral nadat claire eruit ging bleef tess voor mij het gezicht van mcCleod daughters als zij er ook uitgaat zal ik het een stuk minder vinden
Hee hallo, hier een echte mcleods-fan. heb de series gedownload en ben bij tot aan waar ze in australie gebleven zijn. nicken tess gaan inderdaad niet uit elkaar, maar er gaat nog wel van alles gebeuren voordat het 'en ze leven nog lang en gelukkig' is. Maar goed ik zal niet meer vertellen aangezien dat niet voor iedereen leuk is. Lee
hoi, ben ook groot fan van deze serie. Echt super! Ben benieuwd hoe het allemaal gaat afgelopen. Gelukkig had ik het bovenstaande allemaal al eens gelezen. groetjes Marjolein