Gefeliciteerd! Mooie leeftijd joh Ik tik over 3 weken de 40 aan..... auwwwwwwwwww Maak er een fijne dag van!
Gefeliciteerd! Persoonlijk heb ik nooit begrepen waarom mensen zo moeilijk doen over leeftijden. Bijna iedereen in mijn omgeving vond het verschrikkelijk om 30 te worden. Mij kon het echt niet boeien. Het is gewoon één meer dan 29. Toen kwam de 35. "Dat is al halverwege de 40". Ja, nou én? En nu zitten de eersten tegen de 40 aan te hikken. Ik vind het niet erg, raar, of wat dan ook. Je bént toch ook 40? (Of 41 in jouw geval, penseel.) Je zit in een heel andere levensfase dan toen je 22 was. Voor de meesten was dat ook een mooie tijd, maar kijk eens naar wat je bereikt hebt en wees er blij mee. En wees blij dat je je huidige leeftijd hebt mogen bereiken, in tegenstelling tot zovelen, die helaas veel te vroeg aan hun einde zijn gekomen. Geniet er van! Ik wens je een heel fijne verjaardag met veel knuffels toe!
Proficiat! Fijne dag! Ik ben al 42 jaar en zeer gelukkig met mijn leeftijd en ja ik vond het eerst ook vervelend maar dat is vanzelf overgegaan!