goeiemorgen dames ik ben nu 7 weken en 1 dag zwanger, en 2 weken geleden begon het met bruinspul alleen savonds maar dat was na een dag alweer weg . Nu heb ik gisteren een enorme buikpijn gehad en steken en zag ik savonds dat er rozespul vanbinnen zat ( had van binnen gekeken ) want op me papiertje met het afvegen zag ik haast niets een beetje bruin maar heel licht en toen ik vanbinnen keek was het roze en nu vanmorgen is het wel weer gestopt maar heb nog steeds buikpijn ik maak me toch wel een beetje zorgen is dit normaal of ? alvast bedankt voor het helpen
Voor je eigen gemoedsrust zou ik de verloskundige bellen (of waar je dan ook onder controle staat). Veel vrouwen verliezen tussen de 7 en 10 weken zwangerschap wel bloed en dat hoeft niks slechts te betekenen, maar aangezien het bij jou 2 weken geleden al is begonnen, zou ik het toch voor de zekerheid even laten checken. Bij mij gebeurde het met 6 weken en ik heb een vroege echo gehad om te kijken of er nog een vruchtje was. Dan weet je in ieder geval zeker hoe het zit. Twijfel niet en bel! Daar zijn ze voor!
@steff Het kan nog innestelings bloed zijn of wat oud bloed...buikpijn kan ook voorkomen in het begin.. het wordt gewoon afwachten denk ik sterkte meid
dankjewel voor het reageren ik denk dat ik de verloskundige maandag wel even ga bellen vandaag is er geen spreek uur , word nog even in spanning wachten de buikpijn komt en gaat als ik lekker rustig op bed lig dan is er niets aan de hand zodra ik iets ga doen of ga staan heb ik de krampen
Het hoeft geen foute boel te zijn, ik heb ook tot een week of 8 bruin/rozeverlies gehad en ben nog steeds zwanger. Moet wel zeggen dat ik er nooit (heftige) buikpijn bij gehad heb... Misschien is dat een reden toch even contact op te nemen met je verloskundige.
Sterkte meis! ik hoop dat het goed zit allemaal! Ik heb voor deze zwangerschap een miskraam gehad met 6 wkn. Had toen 1 dag bruin (donker) verlies. Daagje niets en toen snachts echt weeen krampen soort van ongi gevoel maar dan iedere 5 min. Zolang je dat niet hebt. Kan het ook gewoon innesteling zijn natuurlijk Ps ik deed regelmatig testjes en mijn testjes werden lichter en mijn CB test kwam niet verder als 1 tot 2 wkn. Liefs
Ik heb ruim 7 wk bruinverlies gehad in de eerste 3 mnd, ze zijn er nooit achter gekomen wat het nou is geweest. Ik heb ook twee dagen heftige krampen gehad in die week maar hij is blijven zitten! Het kan dus echt elke kant op, ik hoop niet dat je je heel het weekend druk gaat maken. Je kunt er weinig aan veranderen. Sterkte X
Heel normaal heb ik ook gehad. Ik wist pas met 8 weken dat ik zwanger was maar heb dit dus wel allemaal gehad.Succes ermee en geniet ervan.