Hoi, Soms als ik een topic bekijk met een vraagstelling, zie ik antwoorden en dan denk ik nou ik reageer maar niet want iemand heeft het al gezegd. en soms zijn er ook veel antwoorden het zelfde. is het niet mogelijk om een like knop op elke post te zetten? hoef ik alleen like te drukken en dan ziet de topicstarter zelf wel dat meerdere mensen het daarmee eens zijn. Het is maar een idee hoor... maar goed misschien wel leuk?
Ik vind het een leuk idee! Soms heb je inderdaad dat er ellenlange pagina's dezelfde antwoorden staan. En je kunt altijd nog zelf de keuze maken om een reactie wél te plaatsen, wil je nog wat toevoegen oid.
Dat +1 vind ik wel zo waardeloos... Sorry dat ik het zeg, maar dat voegt toch niets toe? Dat liken, tja, weet nog niet goed wat ik daarvan moet vinden..
Dat +1 vind ik echt zonde van de ruimte op de pagina. Al dat gescrol langs dat soort nutteloze reacties. Sorry, ik vind het niks. Een like-knop is niet iets wat ik direct mis, maar zou wel minder storend zijn wat mij betreft. Alleen denk ik dat je "like" of "vind ik leuk" niet mag gebruiken, vanwege de rechten die Facebook er op heeft. (Ik neem tenminste aan dat ze dit wel vast hebben gelegd.) Maar er is misschien wel een alternatief voor te bedenken, als dat binnen het forum mogelijk is.
ik reageer gewoon niet als ik zie dat mijn antwoord al door een ander is gegeven. Scheelt ook een hoop gelul in de ruimte
Dan zou ik naast een overzicht van wat mensen gepost hebben, het ook wel leuk vinden om in het profiel een overzicht te hebben van wat een persoon geliked heeft.
Of gewoon + en - Alles beter dan dat je tientallen berichtjes met +1 of 'eens' hebt. Scheelt een hoop pagina's lezen.
is daar laatst niet een heel topic over geweest dat iedereen zich daarnaan irriteerde.. over +1 en dit dus? Ik vind Like wel een heel leuk ide
In het forum van EA games (voor the Sims Social via facebook) kon je aangeven of je een post nuttig vond. Een soort van like dus. Onder de handtekening kwamen dan de gebruikersnamen te staan die de post nuttig gevonden hadden.
Deze vraag is al veel vaker gesteld hier. Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat het beheer het geen goed idee vond, of dat het niet zo eenvoudig te implementeren was?