Hmmmzzz...dr zit een foto bij waardoor ik neig naar een jongen....maar die laatste overtuigd me toch weer van een meid. Dus nub meid...deze meid....conclusie...MEID!!! hahahaha
Wonder Hahaha, zat nog te denken om je een pb te sturen...durfde t niet aan. Maffe echo's he? Hoe zeker ben je nu nog? Ik vat er echt niks meer van...Zeker omdat die vrouw dus eerst zei "oh ja dit is een meisje" en toen ineens "oh wacht even...nee het is een jongen". Ehhh ja leuk..... En het is nog zo vroeg, is het wel duidelijk vind je dan? En zitten die streepjes niet te ver naar voren ofzo? Ik kan nergens vinden of er ook jongensecho's zijn die zulke duidelijke streepjes hebben.
zo zag het er vanmorgen ook ongeveer uit, alleen die kleine deed dan weer heel snel draaien of voetjes of beentjes onder het kontje. nog ff tot zaterdag wachten lottie, dan weet je meer!
Dit is zeker weten een meisje In die periode zijn de schaamlippen nog heel erg opgezwollen + daarbij hebben ze vaak nog iets uitsteken wat kan lijken op een jongen. Probleem is dat in deze periode de echo's voor geslacht vaak twijfelachtig zijn omdat het dan nog niet helemaal duidelijk is voor ons als leek zeg maar. Vaak zelfs ook voor een echoscopist. Maar wat ik van deze foto's allemaal zie kan je er echt vanuit gaan dat het een meisje is 1e foto is trouwens de navelstreng wat je erbij ziet. Succes zaterdag!
Veronique dank je voor je uitgebreide antwoord! Maar hoe komt t dat jij t zo zeker weet dan? Jongetjes kunnen ook 3 streepjes hebben toch? Op eentje zie ik er zelfs 5( staat hier niet bij). De vrouw bij wie ik vorige week was is normaal verloskundige maar ze maken ook pretecho's. Ik ben erg benieuwd of je gelijk hebt, want ik heb n beetje t gevoel dat n meisje bijna niet mogelijk is met zulke plaatjes ertussen(uitsteeksel)
Ok, heb ze nog een keer bekeken....en bij foto 1,2 en 4 zeg ik meisje....foto 3 vind ik toch een jongen...mijn conclusie is daarom een meisje! Ben erg benieuwd naar je echo zaterdag! Ga je het hier wel laten weten?
@lottie: op je derde foto meen ik een balzakje te zien! dus ik denk een jongetje. zo zagen namelijk de echo's van mijn mannetjes er ook uit...