Huh, verwarrende echo! Wie kijkt mee?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Lemi, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Surf
    de navelstreng ligt ertussen. Maar wel leuk, krijg nu om en om
    jongen meisje:p

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    deze echo is met 16+5, dus scheelt nog wel, maar vind ik er heel erg op lijken...

heb de kwaliteit slechter gemaakt omdat ie anders te groot was om up te loaden...
    Bekijk bijlage 140986

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heb ook nog een echo gehad met ruim 13 weken, maar die moet ik even van de externe harde schijf halen...

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Het zou kunnen dat t een jongen is hoor maar vind de jouwe eerlijk gezegd heel anders! Zeker als ik mijne en jouwe vergroot:). Foto's als de jouwe zag ik overal op Google maar niet iets wat echt erg op de mijne lijkt. Wat je op foto 3 ziet bestaat uit allemaal streepjes als je meer inzoomt, heel vreemd! Zag ik gisteren pas hoor;)
    bedankt voor het delen van je foto! Ik denk zelf ook wel dat t n jongen zal zijn al was de echo wel erg vroeg

5. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    lekker verwarrend de een zegt jongen de ander meisje :p
    nog 2x slapen :p lekker spannend!

6. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    Ik denk een jongen hoor!

Dat je bepaalde delen op sommige echo's niet ziet die je op de derde echo wel ziet, ligt meer aan de hoek waarin de echo is gemaakt dan aan het feit dat het onderdeel in de andere echo's niet (meer) aanwezig zou zijn. Dat uitsteekseltje doet me toch echt wel heel erg denken aan een piemeltje, niet aan de navelstreng. Zo zag het er bij mijn zoontje ook uit.

Snap overigens goed hoe vervelend/ spannend die twijfel is. Wij krijgen waarschijnlijk een tweede jongen maar ik heb ook nog een kleine twijfel omdat de navelstreng om de benen heen lag en de ' piemel' er dit keer heel anders uitzag dan bij mijn eerste zoontje. Ga denk ik nog maar voor een pret echo :)

Succes!!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm ik denk toch echt een jochie, naja, nog 2 daagjes en dan weet je het! spannend!

het lukt me even niet die andere foto te vinden, komt straks! moet even 2 mannetjes vermaken...

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Anna
    de navelstreng lag bij ons kindje over het geslacht en dus tussen de beentjes door onder t ruggetje langs;) dat zie je vooral op de eerste foto erg goed. Piemeltje van ons zoontje leek er totaal niet op, die was echt niet zo groot! Dat is pas later in de zwangerschap. Maar ik zeg erbij, ik weet dat het alsnog best n jongen kan zijn hoor:)

9. Alita

Alita Niet meer actief

;)

is idd de navelstreng hoor

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Denk jij ook op beide foto's? 1 en 3 dus? Wat ik
    zag maakte de navelstreng n bocht dus soms zie je een stukje op de dvd en soms n lang stuk.

11. Alita

Alita Niet meer actief

denk toch een meisje want ook hier weer lijkt de navelstreng een piemeltje te zijn hahaha

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik ga voor een meid. Spannend hoor :D

13. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    heb nog eens geken op foto 1 zie je inderdaad heel duidelijk de navelstreng liggen!
    maar wel verwarrend om op die manier duidelijk te zien te krijgen wat het word

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Bedankt dames!
    ik sta open voor meer reacties:p

Moui
    jaja die kleine deugniet is n beetje preuts denk ik:p bedenkt nu al netjes de geslachtsdelen:p

15. meike1

meike1 Actief lid

27 okt 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lottie, heb je een foto van gewoon de zijkant?

Ik heb wel een echofoto van 14+3, maar dat is er één alleen van de zijkant. Maar daarop kon je als je heel goed keek, wel de balletjes en het piemeltje zien.......

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja heb ik! Mag ik de jouwe zien??

17. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Weet je nu al zeker wat het word? :)

18. kyrabella

kyrabella Lid

13 dec 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook een meisje! Succes!!

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    We hebben afgelopen zaterdag een echo gehad. De echoscopist heeft niet van onderen gekeken, want dat lukte niet. Dus alleen van de zijkant, waar ik nu eigenlijk wel een beetje van baal. Met 15.3 weken is van de zijkant namelijk niet de meest betrouwbare manier;). Maar goed, hij zei dat er te veel te zien was voor een meisje, dus dat geloven we dan maar;). En anders horen we het wel bij de 20 weken echo als het toch anders blijkt te zijn haha. Maar dat zal vast niet;).

Kon wel zien dat het voor iedereen lastig was, want de meeste zeiden meisje!

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

ik had t goed :) denk dat jij t bij mij ook goed heb en geloof t ook wel vind alleen de echo niet overtuigend bij mij...

Deel Deze Pagina