ik heb vandaag alles kunnen eten en een dag nergens last van gehad, hoe heerlijk!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door buikje123, 11 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    vandaag ging het zo goed, ben alleen sochtends eventjes misselijk geweest en kon de rest van de dag eindelijk eens genieten en vanalles eten, zelfs warm avondeten!! zo dat wou ik even delen met jullie want heb me de afgelopen weken zo misselijk gevoeld!:(
    ik heb alleen vanochtend een zetpil genomen en dat was om 7u al, dus die zal vast niet de hele dag geholpen hebben zoals normaal.
    ik hoop dat het morgen ook zo goed gaat maar reken nergens op..
    ik ben nu bijna 9 weken, het zou eigenlijk nog wat erger moeten worden qua hormonen toch? of kan je ookal op de max zitten bij 8.5 weken? het lijkt bij mij er nu op dat mn lichaam aan het hormoon begint te wennen. ik dacht dat je meestal tot 12 weken misselijk was als je het eenmaal bent..

liefs

2. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Wat fijn voor je! Bij mij (morgen 12wk) gaat het nu ook beetje bij beetje beter.
    Heb net chips gehad en dat is al weeeeeken geleden denk ik haha.

Geniet ervan voor zolang het duurt ;)

3. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    k heb ook chippies op en zelfs vlees. heerlijk he? oh wat kan je daar toch van genieten dan!! heerlijk!

4. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Buikje, wat fijn!!!!

Ik heb ook heel af en toe een goede dag, maar daarna kan het dus nog wel terugkomen. Ik hoop dat het voor jou natuurlijk niet zo is, maar houd even rekening met de 10-weken piek (hoogste piek hcg in je bloed.) Dan valt het minder zwaar mocht het toch nog even niet goed gaan. (ik met 23 weken nog dagelijks veel spugen)

Verder hoop ik dat het voor jou over is. En geniet er van!!!!!!!!

5. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    heerlijk he? oh ik was ook zo blij rond 14 weken kon ik ook eindelijk weer is genieten van het eten! en nu nog gelukkig!! geniet ervan wijfie!!

6. emje

emje Niet meer actief

Dat is echt fijn he :)
    Ik kon van 6 Tot 16 weken geheel niks binnenhouden
    Nu gaat het gelukkig beter. Ik kan eindelijk weer genieten van eten :D

7. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

15 aug 2010
    381
    0
    0
    Hoi Buikje,

Haha ik moest wel lachen toen ik je titel zag! Ik snap precies wat je doormaakt! Toen ik zwanger was van mijn dochter (4 jaar geleden) was ik de eerste 4,5 maand zo ziek. Ik bleef maar spugen, ochtend, middag, avond, en bleef maar afvallen. Op een gegeven moment medicijnen gehad van de dokter en die hielpen prima! In juni was ik 11 weken zwanger, die helaas in een MK is geëindigd. Ik weet nog dat ik rond de 7,5 a 8 weken zat en ik 's-ochtends op stond en ineens ALLE klachten weg waren! Niet misselijk, geen pijnlijke borsten, ik dacht wat GEWELDIG !!!! Heb me gelijk op lekker eten gestort en er een feestje van gemaakt. Helaas bleek toen dat het hartje gestopt was met kloppen dus is die zwangerschap in MK geëindigd. Nu ben ik opnieuw zwanger en ben bijna 8 weken. Ik had nu helemaal NERGENS last van, maar sinds drie dagen hang ik weer merendeels boven de toilet! Ik blijf weer aan de spuug pffffffff maar goed, het is voor een goed doel dus ik vind het niet erg. Maar zo zie je maar dat iedere zwangerschap anders is. Mijn vriendin is ook zwanger en die is nu 6 maanden zwanger en ik weet dat het bij haar de misselijkheid ook ineens weg was met een week of 9 zei ze. Gek he, de ene dag voel je je nog zo beroerd en de andere dag is het weg! En voel je je helemaal geweldig. Ach meid het is en blijft zo'n wonder zo'n zwangerschap en wat er allemaal met je gebeurd! Maar voor jou ben ik blij dat je weer lekker kan eten! Hahahahaha, wat kan je dan genieten he van een ouderwetse zak chips!

Succes, en groetjes van Kel xxx

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik kan echt niet wachten tot ik straks weer normaal kan eten. Bij mij is het probleem het eten niet zo, ik eet wel maar al het hartige komt er zo erg uit dat ik gewoon de rest van de dag last van mijn keel heb. Echt verschrikkelijk :D Maar het is voor een goed doel! Dus ik hou het nog wel een tijdje vol :D

Deel Deze Pagina