Huh? Vraag over temperatuur...

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Lily2006, Jan 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lily2006

Lily2006 Actief lid

Jan 14, 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Hoi meiden...

Hoewel ik geen temperatuurkaartje bijhoud hoop ik dat ik toch even een vraag mag stellen over temperatuur? Het zit namelijk zo...

Ik heb een vermoeden dat ik per ongeluk zwanger ben (ben nog aan de pil). Van de week bij de huisarts geweest vanwege klachten als roze afscheiding, buik- en rugkrampen. Deze heeft toen een test gedaan, maar deze was negatief. Ik heb het idee dat dit te vroeg geweest kan zijn, want dit was (op zn vroegst) 12 dagen na de mogelijke bevruchting.

Omdat ik op zoek ben naar symptomen om uit te zoeken wat er is en ik veel las over temperatuur (en ik het de laatste week snachts erg warm heb), heb ik mezelf die ochtend rond 09.30 getemperatuurd, zo van "eens kijken". Mijn temperatuur van toen 37.6. Ik dacht, oh, das normaal, gemiddeld 37.

Tot ik hier op de site ging kijken! Alle temperaturen op jullie kaartjes liggen nog in de 36 en héél soms in de 37!

Kan dit iets zeggen?!

xx Lily

P.S. Ben wel een beetje verkouden momenteel, weet niet of dat iets uitmaakt...

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nope , eigenlijk zeg dat niks.
    je hebt verder geen idee hoe je cyclus kwa temperatuur verloopt, dus zegt dit ook niet veel.

3. Lily2006

Lily2006 Actief lid

Jan 14, 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    oh, ok, toch bedankt...

Share This Page