Dames, wie van jullie heeft een verklaring voor mn kaartje? Ik was er van overtuigd dat ik ongi zou worden gezien mn temp gister en eergister, maar vanmorgen was hij weer hoog! Geen teken van ongi ook trouwens.. Het bolletje is wit omdat ik een uur eerder getempt heb vandaag. Hulp graag!
Ik heb ook geen idee, maar zie dat je in januari ook een dip hebt gehad en daarna nog even omhoog. Afwachten maar en anders voor de zekerheid even testen??
Dank jullie wel voor je reactie! Ik heb nog niet getest, maar mijn temperatuur is vanmorgen weer verder gestegen! Keep you posted!
Oh ik zou de kriebels krijgen van jouw kaartje . En net zo'n dip als vorige keer. Dus als dit raak is dan denk ik ook dat het vorige keer wel iets geweest is. Spannend. Wanneer ga je testen? Zal nog wel even duren voor je positief test bij een rake poging, denk ik
@Zilla hoe staan 'de zaken' ervoor...? Hoe was je temp gister en vandaag... Vooralsnog ziet je kaart er goed uit
Ik ben ZWANGER meiden! Zaterdag getest en een dikke streep! Daarna nog een digitale gedaan en die toch ook echt Zwanger, 2-3 weken' BLIJ!!! Het was waarschijnlijk toch een late innesteling!
Jaa Zilla! Gefeliciteerd!! Ik had er zulke goede hoop op! Fantastisch, klim maar lekker op die roze wolk!
Heeeee, zie je wel! En wedden dat er vorige maand ook wat zat met die rare dip. Hmm, geeft mij ook wel goede hoop . Van harte gefeliciflapperd! Heel tof voor je!
Wow! Gefeliciteerd!! Ik vraag me af of de dip een innesteling verklaard. Zover ik begrepen heb wordt hcs pas geproduceerd na innesteling. Dan zou je nu toch niet al positief kunnen testen. Maar boeie, lekker belangrijk verder
Waaaauuuwww!!! Zo super meid, gefeliciteerd! Ik zou het ook even benauwd krijgen als mijn temperatuur over 3 dagen zou kelderen hoor! Maar dit is top. Nu de rest van ons nog! Hier word ik vrolijk van!
Wannabe, jouw kaartje is inderdaad ook erg mooi! En meiden, dank jullie wel voor de felicitaties! Ik duim echt voor jullie allemaal dat jullie snel ook op de roze wolk mogen klimmen! Want het zit errug lekker kan ik je zeggen!