Nou ja, het onderwerp zegt het al. Ik was het nog lang niet van plan, zeker niet omdat we nog volop aan het verbouwen zijn, maar ik heb dus een kinderkamer gekocht via marktplaats. Ik was gewoon voor de lol aan het neuzen toen ik de kamer tegen kwam die ik ook al op de website van een babywinkel had gezien. Ik wilde die kamer na de 20 weken echo nieuw aanschaffen, maar nu zag ik 'm dus zo goed als nieuw op marktplaats en voor bijna de helft van de prijs. Ik kon het echt niet laten en heb een bod geplaatst, welke is geaccepteerd. We gaan de kamer deze week ophalen. Ik ben alleen pas 13 weken zwanger, en hoewel ik dus uit de grootste gevaren zone ben en een goed gevoel heb over deze zwangerschap vind ik het nog steeds heel spannend en ben ik nog af en toe bang voor een miskraam, of dat de 20 weken echo niet goed zal zijn, Je weet het tenslotte maar nooit Nu heb ik dus een erg dubbel gevoel over de aankoop van de kinderkamer. Ben aan de ene kant dolblij en ik kan niet wachten tot ik het kamertje in kan gaan richten, maar aan de andere kant... Stel dat het alsnog mis gaat, dan is het toch extra pijnlijk dat ik die kamer al heb staan! Zijn er nog meer meiden die al zo vroeg een kinderkamer hebben gekocht? En vinden jullie het verstandig dat ik dit gedaan heb? P.S. Ik ga de kamer voorlopig nog niet in elkaar zetten hoor. Hij blijft voorlopig uit elkaar in de schuur staan. Liefs, Fleur
Wij hebben het kamertje ook gekocht met 12w5d. De kans dat er dan nog iets misgaat is zooooo klein, er kan àltijd wel iets misgaan. Dus: veel plezier ermee!
Wij hebben hem wel na de 20 weken echo gekocht, maar als ik zo'n mooie deal als jij had kunnen krijgen had ik het ook gedaan. Ennuh, ik ben nu ruim 38 weken zwanger en vind het allemaal nog steeds spannend. Er kan altijd wat fout gaan, nu, maar ook na de geboorte, eigenlijk een heel mensenleven lang... Dusss....geniet lekker van je mooie kamertje!!!
Wij gaan bij de volgende goede echo op pad voor een kamertje.. dus die zal ook wel voor de 15 weken besteld zijn. Er kan altijd iets fout gaan, en als ik me dáár allemaal druk om moet gaan maken.. nee hoor.. gewoon lekker doen
Wij hebben geen 'kamertje' gekocht, maar losse meubeltjes bij de Ikea, maar ook behoorlijk vroeg hoor. Pas na de 20-weken echo zijn we de boel gaan inrichten, maar ik geloof dat wij de boel met 12 weken ook wel in huis hadden qua meubilair... Zo gek vind ik 't dus ook niet...
wij hadden het kamertje ook al bij de 9 weken besteld. Pas bij week 20 laten leveren en nu staat ie mooi in elkaar
Ik heb een nieuwe kamer, en die hebben we met 13 weken besteld. Ik vind dat niet te vroeg, en ik heb notabene 2 miskramen achter de rug... En stel het gaat wel mis, dan kan je de kamer alsnog óf bewaren, óf weer op marktplaats zetten. Als ik een kamer op marktplaats had gevonden naar mijn smaak had ik dat ook wel gedaan! Maar helaas toen ik aan het zoeken was kwam ik niks tegen dus vandaar nieuw gekocht.
hey, wij hebben het kamertje ook al besteld met iets van 12 weken! Bij de winkel is er wel de mogelijkheid, mocht het misgaan, de bestelling kosteloos te annuleren en zelfs al heb je het al in huis kan je het nog terug laten halen! Ik krijg het als ik iets meer dan 20 weken ben in huis! Kan niet wachten
Beter te vroeg dan te laat! Een vriendin van mij had meubeltjes besteld die vertraging hadden, en dat werkte toen ontzettend op haar zenuwen omdat ze gewoon alles klaar wilde hebben. En het is toch ook gewoon leuk om daar nu al mee bezig te zijn? Veel plezier met het inrichten van de babykamer!
Tuurlijk is het vroeg, maar hier waren we nog vroeger hoor Tja als je nou net dat ene kamertje vind op marktplaats wat precies je smaak is en nog eens een heel mooi prijsje heeft ook, dan ga ik niet meer afwachten tot het kamertje verkocht is hoor Hier hadden we dat al met 5 weken en met 6 weken het kamertje opgehaald, prachtig massief grenen kamertje, compleet en als nieuw voor een heel mooi prijsje. Als het mis zou zijn gegaan met mijn zwangerschap dan hadden we het kamertje gewoon bewaard, maar ook opnieuw verkopen zou denk ik geen probleem zijn geweest
Als wij een nieuw huisje met extra slaapkamer hebben, zou ik al een kinderkamer willen inrichten, en ook meteen in elkaar zetten haha! Ookal zijn we nog maar gewoon aan het oefenen en nog niet serieus bezig voor een kleine... Gewoon je gevoel volgen!! Ik had die kamer waarschijnlijk ook niet laten schieten hoor!
wat maakt het uit als je het 7 weken later besteld kost het je de helft meer! Zou toch zonde zijn? Nu kun je dat geld mooi voor ene kinderwagen gebruiken.
Maak je maar geen zorge meid. Wij hebben de kamer ook besteld 3 maand geleden. Toen was ik ongeveer 10 weken. Nu moet ik zeggen dat ik blij ben dat wij dat zo vroeg gedaan hebbe, want nu bleken er problemen te zijn met de levering. Volgende week weten we meer. Anders moeten wij nog opzoek naar een ander en dat vind ik heel niet fijn want de feestdagen komen eraan
Wij kochtten de kinderkamer met 15 weken al. Ik had dus ook nog geen 2e echo gehad, maar had het volste vertrouwen dat het goed zat. En dat was ook zo! Met de 20 wkn echo zagen we ons zoontje, die inmiddels alweer bijna anderhalf jaar oud is. We waren nog helemaal niet van plan iets te kopen en wilden ook tot de 20 weken echo wachten. Maar toevallig kwamen we onze 'droomkamer' tegen voor de helft van de prijs. Anders was deze erg duur geweest en zouden we hem nooit hebben gekocht. Hier geen spijt dus van de vroege aankoop. Veel geluk en plezier toegewenst!
hihihi wij hebben (niet lachen) nu al een kamertje van iemand hier op zw pagina over gekocht en..... ik zit nog aan het begin van een icsi behandeling.maar ja als het nu positief uitpakt is onze dochter net geen 2 en hebben we toch echt een 2e commode en kledingkast nodig en misschien het bedje zelfs nog. bij onze dochter hadden we het kamertje met 8 weken thuis staan, gekregen van een collega. Dus ja vroeg.... volgens mij zijn de meeste wel vroeg met de kamertjes je moet er gewoon tegenaan lopen en dan je slag slaan.
Thanks meiden, ik word helemaal vrolijk van jullie reacties! Goed begin van de dag zo En het stelt me toch gerust dat ik bij lange na niet de enige ben die vroeg een kamer heeft gekocht! Ik moet me inderdaad proberen niet meer zo druk te maken en gewoon gaan genieten van mijn zwangerschap! Ik heb deze week een pretecho, als ik die kleine weer even heb gezien ga ik zeker met een goed gevoel de kinderkamer ophalen! Maar spijt heb ik hoe dan ook niet meer Iedereen een hele fijne dag en nogmaals bedankt voor de opbeurende woorden! Liefs, Fleur
Ik heb ook de kamer besteld met 8 weken zwangerschap. Zoals mijn moeder heel wijs zei.....het kan zelfs in je 38ste week nog misgaan.... En zo is het maar net. Dus nu wachten tot hij bezorgd wordt!!
Hier met elf weken geloof ik!. Tja bij mij het zelfde verhaal. Zag 'm op marktplaats voor weinig geld. Dan ben je gek als je het niet doet toch!.