Hai Ik heb een vraagje, sinds dinsdag voel ik de kleine niet meer zo vaak bewegen minder dan normaal. Eerst had hij echt een bepaald ritme en voelde ik hem op vaste tijden veel bewegen, nu voel ik hem eerlijk gezegd bijna niet vandaag heb ik hem nog maar 1x gevoeld. Ook op de momenten wanneer hij erg druk was voel ik nu niks. Kan dit zijn doordat hij nu minder ruimte heeft, mn Vk beweert dat hij nu nog ruimte zat heeft maar ik wil wel even jullie mening. Groetjes
ik heb eigenlijk nu sinds een paar dagen dat ik hem wat minder voel.. Maar het kan wel hoor dat hij minder ruitme heeft... Ik bedoel hij/zij is toch best al wel groot... Maar als je je er niet lekker bij voelt dat je hem wat minder voelt dan zou ik de vk bellen.. miss dat dat je wat gerust stelt...
Hoi! Is normaal dat je kindje minder voelt bewegen. Ze hebben een groeispurt in de laatste trimester en dus komt er minder ruimte dan worden het geen fladdertje meer, maar meer vrijvingen in je buik en porren. Meestal als je gaat liggen en na een tijdje moet je toch wel beter kunnen voelen en als je er niet goed bij voelt zou ik gewoon de vk bellen.
Dientje, kan het niet komen doordat ie is ingedaald? Of vergis ik me nu. Als je het niet vertrouwd, gewoon de vk bellen. Ik ben ook gewend om die kleine vaak te voelen draaien, schoppen en bewegen, dus als het dalijk ineens 'stiller' is in mijn buik dan zou ik daar ook niet gerust over zijn. Ook al lees ik dat het normaal is, ik zou toch de vk bellen.
Als je ongerust ben kan je idd het beste even bellen. Ik voelde zowel mijn dochtertje als mijn zoontje de gehele zwangerschap. En later in de zwangerschap rond de 30 weken heel heftig en dat is tot het einde zo gebleven. Ook ik heb er wel eens een dag tussen gehad dat ik dacht dat ik minder beweging voelde of nauwelijks iets, maar als ik dan meerdere malen per dag er even voor ging zitten waren ze er in volle glorie en maakte ik me zorgen om niks ( beter te bezorgt dan niet denk ik maar) Maar je moet je kleintje wel een aantal keren per dag voelen. Maar als je het niet vertrouwd gewoon even bellen hoor Groetjes Jolanda
Nou dames ik weet niet of het daardoor komt maar ik lig sinds vanochtend dus in het ziekenhuis met gebroken vliezen en mag er pas uit als het kindje is geboren.
Dientje wat erg zeg.... En ik moet nog wel vaak aan jou denken omdat we tegelijk uitgerekend zijn... Veel sterkte in ieder geval en hou ons op de hoogte!
Joj Sandra, jij zat er niet ver naast met dan indalen. Dientje, heel veel sterkte meid, ik hoop dat je niet al te lang hoeft te liggen em... lijden is zo'n zwaar woord, laten we maar zeggen, ik hoop dat je snel mag genieten van een gezond kleintje OP je buik.
Jee meid, wat ontzettend akelig! Ik duim dat je snel weer helemaal gezond bent en dat je kleintje lekker tot de uitgerekende datum op zijn plekje blijft. Succes en sterkte!
Owh jemig wat een schirk. Ook ik voel de baby weiniger ben nu bijna 35 weken voel meer vrijvinging is soms best angstig. maar bij de vk dinsdag was alles goed. het is nog niet ingedaald dus daar kan het iet aan liggen
Oei meid, rustig houden dan maar ! Sterkte hoor! Ik voel onze jongen al wat minder van een week of 28, maar maak me er niet echt ongerust over, heb intussen ook nog paar CTG's achter de rug en een echo en dat is allemaal in orde. Hij heeft gewoon minder plek en dat is het...