Jeetje dat is al een hele poos wat vervelend zeg, ja hier zit je gezellig bij elkaar in een wachtkamer het is een beetje respectloos. Ik durf het echt bijna niet te zeggen maar wij zijn nu de 3e ronde ingegaan dus echt nog maar net, maar de gyn zei als we het niet aanpakken raak je mischien niet zwanger (want ik heb waarschijnelijk geen eisprong van mijzelf) ja nou weetje het is een beetje gek hier ik ben vorige week heen geweest en er zat een ei wel 3cm groot, dat was eingelijk te groot om iets te worden maar baarmoeder slijm was te dun maar dat kan een uitwerking zijn van de clomid. Heee maar wat vreemd dat je idd nu geen verhoging hebt gehad, mischien heb je hem toch al gehad als jullie flink geklusd hebben maakt dat niet zoveel uit, maar als jullie het gedaan hebben omdat de test het zei dan baal je nu enorm. wat stom zeg, dat zou toch niet mogen de kv zw testen staan erg goed bekend als betrouwbaar wat raar dat die ovulatietesten dit mischien niet doen. ik vind het heel erg vervelend voor jullie. Ik heb wel nog steeds verhoging nu al vanaf zondag vorige week maandag was dit 36.3 nu nog steeds 37.2 mijn borsten zijn erg hard en erg gevoelig ben misselijk moe heel erg moe, maar dat komt denk ik gewoon van de clomid. miss is het wel een bijwerking mijn test die knalde ervan af voeg straks wel een foto toe dan kan je hem zien. Ik hoop gewoon dat die test bij jou wel klopten en dat je gewoon je eisprong hebt hoor. Heel veel liefs Wilma
Echt super fijn dat je meteen met clomid mocht beginnen. Je gyn heeft groot gelijk dat hij het meteen wilt aanpakken. Helaas denkt mijn gyn daar anders over. Ik heb waarschijnlijk ook geen eisprong van mezelf maar toch wil de gyn eerst een half jaar aankijken :x. Hij hoopt dat ik alsnog zwanger word, maar wat zijn de kansen?? Hij heeft zoiets van: ach meid, je bent nog maar 24 dus je hebt nog tijd zat! :x Ik weet echt niet of ik nu wel of geen ei heb gehad. De vorige keer was de test echt grandioos positief, donkerder kon het streepje echt niet worden maar nu was ie dan net iets lichter dan het controlestreepje. Ik heb wel dezelfde krampen als vorige keer en ik kan draden trekken van mn bmslijmvlies dus dat is ook weer een goed teken als je het mij vraagt Ach, wie weet word ik gewoon paranoïde van heel dit zwanger worden gedoe en zie ik nu overal spoken Maar dat is wel super dat je nog steeds verhoging hebt + knal test!! Ik denk dat het helemaal goed gaat komen! Ben wel benieuwd naar je test. Jammer genoeg heb ik vorige maand geen foto gemaakt van mijn knal tests, anders had ik hem ook kunnen posten.
Haha nou vriendlief is net langs geweest gauw even van zijn werk lief he pff ik vind het heel spannnend hoor, ik heb dit nog niet gehad naar mijn inzien, maar het is niet helemaal een goed teken dat mij ei te groot was maar goed mischien hebben we geluk en maakt het niet uit, ik wacht braaf nog even twee weekjes af. Jeetje meis, wat raar gezegd van de gyn het maakt helemaal niks uit hoe jong of hoe oud je bent (ik ben ook nog maar 26) mijn gyn wil gewoon heel graag helpen omdat hij zegt je wens is er nu dus waarom nog een jaar wachten?? voelde mij best schuldig tegen over de anderen maar goed ik ben wel erg blij, en zeker als het deze maand wel raak is, maar ik ga ervan uit dat het allemaal een reaktie is op de hormonen en de clomid. Kan je het mischien ook niet regelen met je ha dat je daar klaagt en zegt sorry maar wil echt niet meer wachten ik wil nu naar de gyn en ik wil dat de gyn aktie gaat ondernemen die onzekerheid is om gek van te worden, en als je geen eisprong hebt/krijgt of heel laat dan kan het nog heel moeilijk worden! Ik zal gewoon proberen of je iets kan doen, of mischien kan je de gyn bellen en het tegen hem/haar zeggen? Ik vind het heel vervelend dat je er eingelijk zo alleen in staat (kwa gyn enzo) Jullie moeten niet opgeven he deze maand voor het zelfde geld ben je straks gewoon zwanger, en heb je gewoon wel al je eisprong gehad. Ik heb die foto even onder een andere vraag geplaatst kon hem hier niet in bijvoegen maar je had hem gevonden. Liefs Wilma
Haha, leuk dat je vriendje van zijn werk is gekomen, hoewel hij dat wss ook niet heel erg vindt Kan het niet zijn dat je eitje weer wat is gekrompen? Dat je een positieve test hebt, is toch een teken dat hij op springen staat. Je moet je echt niet schuldig voelen hoor. Het is al erg genoeg dat het zwanger worden wss niet lukt zonder hormonen. Ik hoop dat het deze keer raak is! Ik vind de reactie van jouw gyn heel logisch. Dat je niet vanzelf zwanger kunt worden, is al erg genoeg. Het maakt echt niet uit of je dan 23 of 33 bent! Normaal gezien mocht ik zelfs pas in maart terugkomen bij de gyn Nu heeft mijn ha gebeld dat ik deze vrijdag toch nog eens mag langskomen. Ik ga echt zeuren om toch een of andere behandeling te krijgen, deze keer laat ik me niet zomaar afschepen hoor! En anders ga ik wel naar een fertiliteitskliniek ofzo. Lief dat je me zo moed inspreekt, dat helpt wel een beetje