Huh...wat is dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Smoeltje, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hoi allen,

Gisteren kreeg ik de schrik van mijn leven.
    Tijdens het toiletbezoek ontdekte ik licht bloedverlies, nu is dat niet zo iets vreemds voor een vrouw.
    Maar wel als ik 2 weken geleden ongesteld ben geweest, gisteren zat ik wel in de periode van mijn ei.

Maar ik heb dit nooit eerder gehad moet ik zeggen.
    Aangezien ik her en der berichten heb voorbij zien komen van eisprong bloeding, gooide ik het ter geruststelling van mijzelf maar daarop.
    Maar vandaag heb ik nog steeds dat lichte bloedverlies.

Ik knijp hem enigzins omdat ik in het verleden een fout uitstrijkje heb gehad ( waarbij ik overigens nooit tussentijds heb gebloed) EN omdat ik morgen een kijk operatie krijg.

Ik was al angstig voor de narcose, maar nu komt er bij dat ik doodsbang ben dat ze morgen tijdens het kijken iets naars vinden.

Ik verwacht hier geen antwoorden te vinden, maar misschien zijn er anderen die ook ineens tussentijds bloedingen hebben gehad.

Ohja, ik gebruik en heb nooit de pil gebruikt dus daar kan het niet aan liggen.

2. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoe licht is het bloedverlies? Is het een paar druppels of meer? Misschien dat er een adertje gesprongen is tijdens het klussen? Ik heb zelf nooit een tussentijdse bloeding gehad, dus kan geen ervaringen met je delen.

Liefs,
    Tijgetje

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Meid....zou me niet te ongerust maken (hoor wie het zegt) Wacht ff morgen af en je zult zien dat het allemaal meevalt.
    Suc6 morgen!

Liefs Marjo

4. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Ja hoe licht is het....bij het afvegen rozig tot helderrood. Net beginnend menstruatie zeg maar.

We hebben de afgelopen paar dagen niets gedaan, bewust omdat je niet zwanger mag zijn ten tijde van de operatie.

5. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    haha, dat zegt iedereen in mijn omgeving die dezelfde ingreep heeft ondergaan.
    Maar helaas heb ik een nogal rijkelijke fantasie haha.

6. Monique1983

Monique1983 Actief lid

26 aug 2007
    486
    0
    0
    Administratief medewerkster
    He Smoeltje,

Ik heb in het verleden weleens tussentijdse bloedingen gehad. Dat duurde vaak 1 of 2 dagen.
    Maak je maar niet te druk, het komt vast wel goed!
    Ik denk altijd maar zo, als het echt iets ergs is had ik me wel beroerder gevoeld.

Ik hoop dat het morgen meevalt!

Liefs Monique

Deel Deze Pagina