hallo, ik was al een tijdje gestopt met de ring, maarh et wou niet dadelijk lukken om zwanger te worden, daarom ben ik begonnen met temperatuur te nemen. vanaf ma 11/09 had ik 3 dagen na elkaar 37.1, mijn normale temperatuur is 36.7. en nu zit ik elke dag nog steeds aan 36.9/37. Dus nu hoop ik natuurlijk dat ik zwanger ben. maar ik heb nog geen innestelingsbloeding gehad ofzo... Ik heb echt het gevoel dat de tijd vooruit kruipt tegen dat ik kan testen. Is er iemand die deze symptomen herkent? en is het normaal dat ik nog geen bloeding heb gehad?
Volgens mij blijft je temp zo ie zo hoger na je eisprong en zakt tie weer vlak voor je NOD. Ieder geval veel succes! Groetjes Lotte
Je temp gaat pas dalen als je ongi gaat worden dus adhv de temp valt er nog niets te zeggen. Een innestelingsbloeding krijg took lang niet iedereen. Dus je moet nog even afwachten.
danku voor de reacties, ik wist niet dat de temperatuur zo hoog bleef tot aan de NOG. Ik heb heb echt verschillende symptoompjes, misselijkheid, iets gevoeligere borsten, en donkerdere tepls met witte bobbeltjes... ik hoop echt dat ik mij dit niet allemaal inbeeld. want het duurt nog zolang tegen dat ik kan testen
op een gegeven moment zie je ook alleen maar symptomen, het wil totaal niet zeggen dat je zwanger bent, je zit nog maar op dag 18 van je cyclus, je maakt je zo alleen maar gek (kan het weten had er ook last van 18 rondes lang) mijn temp zakte altijd pas 1 dag voor me NOD