Even meekijken

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Niennientje, May 31, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niennientje

Niennientje Niet meer actief

Zaterdag had ik een positieve ovulatietest en maandag steeg de tempertuur. Ik neem aan dan mijn eisprong dan zondag was. Waarom zet FF hem dan op zaterdag? Het duurt toch altijd even na de test voordat je eisprong is en zondag ochtend ook nog geen verhoogde tempertuur.
    Wil even weten hoe het werkt :p

Attached Files:

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Hij staat inderdaad verkeerd. Het kruis moet op zondag. Ik zou even kijken of je instellingen wel goed staan. Je kan FF namelijk ook zo instellen dat hij het kruis automatisch zet op de dag van de positieve test volgens mij. De instelling moet "advanced" zijn als ik het goed heb onthouden.

3. Niennientje

Even gechecked, maar daar staat hij al op. Nog een idee hoe ik dit goed zou kunnen krijgen?

4. manaolana

manaolana Niet meer actief

Nee eerlijk gezegd niet. Snap ook écht niet waarom FF het kruis zo zet o_O

Misschien heeft @RoGiJuLi een idee.

Edit: je zou nog kunnen proberen om zondag op 36.5 te zetten en kijken of hij dan verspringt.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,999
    15,618
    113
    Nabij Utrecht
    Zet morgen eens op 37.0

6. Niennientje

Blijft hetzelfde :confused:

7. Niennientje

Ja dan doet hij het! Maar het is toch raar dat het zo moet?

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,999
    15,618
    113
    Nabij Utrecht
    Nee hoor dat is niet raar... hij heeft even wat meer meetpunten nodig om tot een goede conclusie te komen ;)

9. Niennientje

Maar mijn temp was 36.6 toen en ik haal hem nu zelf omlaag. Dat lijkt mij dat toch niet helemaal de bedoeling?

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,999
    15,618
    113
    Nabij Utrecht
    Ooh ik dacht je zei dat hij goed verzette op de 37.0 ;);).
    De reden waarom hij hem op die plek zet komt door de door jou ingegeven zaken. Helaas moet FF het doen met wat wij ingeven en kan er dan wel eens een dagje fout tussen zitten, zeker als er meerdere dingen worden ingegeven op dezelfde dag kan hij nog wel eens in de war raken ;).
    Ik denk als je je ovu weghaalt en ook de L H P dan pakt ie alleen je temp en zou hij hem goed moeten zetten ;)

Niennientje likes this.

Share This Page