Temperatuur blijft hoog, wel bruinverlies??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Maantje555, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Herkennen jullie dit? Ik zit momenteel op 8dpo (lf is rond 10/11 dagen)met vandaag wat druppels bruinverlies bij het afvegen maar mijn temperatuur blijft hoog (zie kaartje) normaal betekent bruinverlies einde oefening.... Is dit ook voor jullie zo en blijft jullie temp ook hoog dan?

2. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Het kán natuurlijk innesteling zijn he.. ;) vooral als het niet doorzet!

3. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Dat ziet er hoopvol uit ;)

4. Maantje555

Heb je ervaring met temperatuur kaartjes etc? Dit is voor mi de eerste maand .. Daarom heb ik een dubbel gevoel. Ik weet dat bij een zwangerschap de temp hoog moet blijven, maar normaal heb ik 2 dagen voor m'n menstruatie ook bruinverlies. Lastig he!!

5. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mijn ervaring is dat je temp nog kan zakken tot op je eerste menstruatiedag.

6. Maantje555

Dus eigenlijk zegt zowel m'n temperatuur als bruinverlies nog niets?

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Kan innestelingsbloeding zijn.
    Luteale fase van 10/11 dagen is te kort; daar zou ik naar laten kijken want dan krijgt de eicel niet genoeg kans.

8. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Maar misschien is je kaartje niet helemaal betrouwbaar aangezien je bij die stijgingen niet op hetzelfde tijdstip hebt getemperatuurd zo te zien... Zit er veel tijdsverschil tussen? Dit kan namelijk ook een vertekend beeld geven.

9. Maantje555

Nee maximaal een uurtje verschil. Tussen 7 en 8 uur sochtends..

10. Maantje555

Gister hele dag niets meer gehad, gisteravond een klein veegje bloed.. Alleen met afvegen. Nu vanochtend weer bruinverlies maar zonder slijm. Heel waterig .... Normaal heb ik bruinverlies met slijm... Kennen jullie dit?

11. Mira2014

Mira2014 Actief lid

24 jul 2013
    260
    0
    0
    Gelderland
    Spannend! Hoe was je temp vanochtend?

12. Maantje555

Nog hoog 37,01... Zal morgen dan wel zakken tot 36,6 denk ik... Ben bang dat t klaar is..

13. Judithv87

Judithv87 Lid

3 dec 2013
    89
    0
    0
    Hoi maantje555,

Volgens mij zitten we weer in hetzelfde schuitje ;) Onze cyclussen lopen blijkbaar redelijk gelijk! Ook ik heb vrijdag weer wat bruinverlies gehad maar heel weinig en licht en gisteren en vandaag weer helemaal niets. Heeel vreemd. Maarja, de vorige keer dacht ik ook dat het misschien wel een innestelingsbloeding was aangezien ik na 1 dag bruinverlies een dag niets had en daarna weer wel. Helaas heeft het daarna toch doorgezet en ben ik weer ongi geworden. Ik durf nu nog niet teveel te hopen. Afwachten maar weer meid. Ik ga echt heeel vaak naar het toilet om te kijken hoe het er nu voor staat :D Spannend!!

14. Maantje555

Haha stom he! Ik ook! Maar vanaf vanochtend niks meer gezien! Hopelijk is m'n temperatuur morgenochtend nog hoog! Ik zit vandaag op cd 27 rn m'n langste is tot nu toe 27... Is wel pas de eerste maand met tempen, normaal gebruikte ik ovulatie testen; deze maand m'n ei pas op cd 17.. Raar he! Ik ga nog eens checken ;) hoe staat t bij jou....

15. Judithv87

Judithv87 Lid

3 dec 2013
    89
    0
    0
    Hier nog niets. Ik zit nu op dag 24 van m'n cyclus, gemiddeld is m'n cyclus 26 dagen. Ik zou dus op oudjaarsdag kunnen testen. Mn langste cyclus is echter 32 dagen. Eigenlijk zou je daar van uit moeten gaan maar dat duurt nog zoooo lang! Ik wacht eerst maar eens even af, er is nog steeds een aanzienlijke kans dat ik alsnog deze week ongesteld wordt. Vorige keer had ik best veel hoop dus ik probeer nu wat nuchterder te zijn. Gek genoeg lijkt het heeeeel af en toe alsof m'n tepels ook wat gevoeliger zijn, maar misschien wil ik dat ook wel gewoon voelen en zit 't tussen m'n oren...

16. Maantje555

Ik denk dat hier ook m'n ongesteldheid gaat doorzetten morgen of overmorgen.... Ook ik voel me deze maand anders dan vorige maanden, maar het lijkt elke maand wel anders te voelen. Dus ik heb ook weinig vertrouwen in deze maand :( hoop voor jou op een positieve test heel snel!!

17. Maantje555

Mijn temperatuur is nog steeds hoog 37,0... Zit vandaag op 10 dpo, langste cyclus tot nu toe..moet zeggen dat t nu wel beetje spannend wordt... ;)

18. Igone

Igone Actief lid

26 mrt 2013
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Maantje,

Mijn ervaring is dat mijn temp pas zakte als ik ongesteld werd. Maaaarrrr ik heb niet alleen bruin maar ook roodverlies gehad (en veel ook) terwijl m'n temp hoog bleef. Toen toch maar een testje gewaagd en ja hoor, raak!

Ben bang dat het nog alle kanten op kan. Ik had trouwens erg gevoelige borsten nog voor ik positief testte. Dat was mijn eerste symptoom.

Succes!

19. Maantje555

Vorige maand zakte m'n temp ook op de dag dat ik ongesteld werd .. Zit vandaag op cd 27, langste cyclus tot nu toe.. Mar vanochtend nog steeds 37,01 graden. Dus vermoeden dat ik vandaag niet ongesteld word?

20. Maantje555

Helaas net bloed gehad bij t plassen. :( heel raar dat vanochtend m'n temp gewoon 37,01 was terwijl ie vorige maand op de dag van m'n menstruatie zakte tot 36,5......

Deel Deze Pagina