Huh, wat?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Arena, 14 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arena

Arena Niet meer actief

Donderdag 31 mei ben ik ongesteld geworden na de pil.
    Hierna heb ik geen pil meer ingenomen.

Vandaag is het dus 2 weken na de laatste menstruatie via de pil. Vannacht wakker gelegen van buikpijn uitstralend naar benen en rug. Vanochtend nog wat buikpijn. Kom er zojuist achter dat ik best wat bloedverlies heb. Zoveel lijkt me niet van een eisprong komen?

Is tussentijds bloedverlies dan van het ontpillen gewoon? Ooit eerder gestopt geweest, toen werd ik maaaaaanden niet ongesteld en nu opeens zo'n bloeding tussendoor. I'm confused! :(

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar zwanger worden.

3. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Ik heb het in het begin wel even gehad. Spotting noemen ze dat. Ik was bij de huisarts voor iets anders en heb het toen meteen gevraagd.

Het kan ook je eisprong zijn geweest. Al komt die niet bij iedere vrouw precies op dag 14. Ik heb gelezen dat daar ook weleens wat bloed bij vrij kan komen. Maar dat heb ik zelf nog nooit gehad.

4. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    De meeste zullen dat 'ontpillen' noemen, maar volgens mij ben je nog steeds net zo vruchtbaar als wanneer je de pil bijv. vergeet dus ik geloof niet in die ontpil koek haha.. Zou het eerder zien, dat de baarmoeder zich even wil schoonspoelen hihi
    Hopelijk schiet je snel raak x

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik denk een reactie van de pil. Ja je bent gelijk vruchtbaar, maar neemt niet weg dat je lichaam moet wennen aan het feit dat je pil er niet meer is. Ik heb alles uit het boekje gehad. Mocht het nu wel erg veel zijn, zou ik even navraag doen bij je ha

6. Arena

Arena Niet meer actief

Thanks. Ik wacht morgen even af, als het nog is/erger is bel ik wel even de dokter.

7. Arena

Arena Niet meer actief

Ook vandaag behoorlijk bloedverlies. Volgens ha-assistente is m'n lichaam zich aan het herstellen omdat via de pil geen echte menstruatie is.

Maar nu dus.. moet ik gister dan als eerste dag van cyclus weer tellen en dit als eerste menstruatie rekenen?

Sjonge jonge, 2 jaar geleden had ik een cyclus van 66 dagen en uiteindelijk helemaal weg.. dit is dan weer een heel andere situatie. ;)

8. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het ook in februari, toen werd ik 8 dagen na mijn menstruatie weer ongesteld, en dat hield bijna 2 weken aan !
    Hormonale storing noemden ze dat toen. Toen dat voorbij was werd mijn cyclus weer normaal, in mei ben ik zwanger geraakt. Soms doet je lijf rare dingen, ik vond het voornamelijk heel irritant omdat je niet weet waar je aan toe bent.

9. Arena

Arena Niet meer actief

Hmm hopelijk komt mijn cyclus nu dan ook normaal hierna.

Ja echt he, soms zou ik wel eens een luikje in m'n buik willen zodat ik ff kan checken of het goed zit!

En gefeliciteerd :)

Deel Deze Pagina