huh, wintertijd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anne1985, 31 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Ik wist het wel, maar was het min of meer vergeten. Ik werd om 11 uur (!) wakker, mijn dochter sliep zelfs nog. Komt mijn man de wekker verzetten. Dus ik vraag hem wat hij doet: 'ja, de wekker een uur terugzetten.' Maar dat mocht 'ie niet doen, want ik wil morgen de wekker kunnen afzetten en dan denken 'heee... ik kan nog een uur doorslapen.'

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Mijn wekker past de tijd automatisch aan, heel handig. Toen ik wakker werd, zag ik dus de juiste tijd naast me. Zet m'n laptop aan, nog steeds diezelfde tijd (gaat ook automatisch). Loop naar de keuken, kijk op klok en zie ineens daar een andere tijd. Huh? Toen besefte ik me pas dat de klok verzet moest worden ;)

3. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Bij mij zijn ze de afgelopen weken aan het klieren met opstaan.
    Het begon met om half 6 opstaan, wat nog een redelijke tijd is.

Toen was het ineens kwart voor 5, toen half 5 en vanochtend als toppunt 3 uur. Een schrale troost was dan wel, dat de wintertijd ingegaan is, en ik mij bedacht dat het eigenlijk 4 uur was, wat dan toch weer bijna half 5 is hahaha. Ik blijf ze wel terugleggen, maar dan gaan ze lopen darmen in dat bed, en liggen schreeuwen hehe.

Leuk hoor 2 van die peuterpubers die mekaar wakker roepen, vervolgens zeggen 1,2 en je boem hoort *moe*

Maar ik hou wel van ze hahaha (L)

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier hebben we het kleintje nog in de buik dus daar geen last van gehad. Zelf heb ik wel erg slecht geslapen vannacht, van 1 tot 4 en toen moest ik wel uit bed van de pijn in mn rug en stiekem ook honger. Maar vanmorgen om 7 uur zijn mn man en ik weer terug gekropen en heb ik nog heerlijk geslapen tot 11 uur. Weinig te klagen dus over wintertijd, hoewel ik er nog altijd van in de war raak!

5. tulip

tulip Niet meer actief

we hebben er hier niet zoveel last van gehad. Meisje lag later op bed gister omdat we visite hadden en werd 7.00 uur nieuwe tijd wakker.

Ik zie er alleen helemaal het nut niet van in, waarom laten we de klok niet gewoon staan. Ik ben voor afschaffen.

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nou, we hebben nu juist weer de normale tijd.
    In de zomer passen we de tijd aan omdat we dan meer licht 's avonds hebben en 's ochtends niet zo extreem vroeg. (en schijnt ook een energie zuinige kwestie te zijn)
    Maar wat mij betreft mag die uurwisseling er ook wel af hoor, dus in april niet weer vooruit zetten.

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

eens;)

8. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.913
    5.233
    113
    Home
    ik moest werken dus heb heerlijk een uurtje langer kunnen slapen,
    het word alleen nu weer zo vroeg donker, hoop ook dat het word afgeschaft.

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ons zoontje was vanochtend 5.45 uur wakker. Gelukkig is de ochtend voorbij gevlogen en slaapt hij gewoon dezelfde tijd op de nieuwe tijd zeg maar.

10. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ik wist het wel maar was het vannacht even vergeten. Senna werd wakker om 10 voor 3 en ik ging haar even wat drinken en een zetpil geven (koorts). Kwam ik terug, was het opeens 2 over 2....(mob stelt automatisch de goede tijd in om 3 uur). Toen heb ik wel even een paar minuten gedacht dat ik gek was haha. Maar daarna vatte ik hem wel ;)

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    het zal wel nut hebben lijkt me, dus ben niet voor afschaffen... ikzelf heb er nooit last van, voor het slapen gaan zet ik alles op de juiste tijd, alleen nu met die kleine maakte ik me wel zorgen, gelukkig niks aan de hand! gisteravond half uurtje later de fles en heb hem om kwart voor 8vanochtend(goede tijd) wakker moeten maken :)

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    onze zoon werd vanmorgen wakker keek ik op de klok van de tel was het nog maar kwart voor 7 ik dacht nee niet zo vroeg op zondag.(maar ja normaal was het dan al kwart voor 8 8) )dus even drinken gegeven en gelijk weer terug gelegd en toen werd hij om 10 uur wakker nieuwe tijd. ik had boven op mijn telefoon gegekeken hoe laat het was. het was toen 11.40 uur toen ik naar beneden ging. en ik had even de was enzo gedaan en de stofzuiger er over heen gehaald. kijk ik op de klok beneden:$ nu al 13.15 uur ben ik nou zo traag?????????. (de klok draait niet automatisch een uur terug)
    en toen ging er eindelijk een belletje rinkelen de klok is een uur terug gezet hahahaha

nou ja in ieder geval wel heerlijk uit geslapen hahaaha

13. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Haha mijn vriend stond vanochtend een uur te vroeg aan het zwembad met de jongens :D

14. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Whahaha lachen al die verhalen!!!

Mijn mannetje kwam om 8.00 de huiskamer binnen (slaap al weken op de bank omdat ik een hele nacht op bed gewoon niet uit kan houden met mijn rug) en was al klaarwakker! Hij bracht mij nog ff naar bed. Ik kreeg ineens een bloedneus dus toen ging ik ook maar het bed uit... Ik kijk ff op Hyves, open een bericht in mijn inbox waarin iemand verteld dat dus de wintertijd is ingegaan!!! Jeetjemina!!! Helemaal vergeten! Waren we dus allebei om 7.00 al wakker!!! Op een zondag!!! Nou dat mag in de krant hoor!

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Mijn telefoon had zichzelf al aangepast dus ik moest even op de wekker kijken of het nou 9;16 was of 10.16 vanochtend haha

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ons heeft het niet overvallen. Gisteravond voordat wij naar bed gingen, hebben wij alle klokken, wekkers en horloges al een uur terug gezet.

Deel Deze Pagina