word er bang van

Discussie in 'De lounge' gestart door happymama, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo ,

ik hoor nu al een paar dagen van smorgens tot savonds laat constant mensen de trap op en af rennen . aan de bijde kanten van t huis (wij wonen midden in ) ik kan me niet voorstellen dat de buuren van allebij de kant wel 50 x de trap op en af rennen !!!! ook hoor ik altijd een soort knikker rollen (raar) dat hoor ik al vanaf dat we hier wonen .
    ik krijg er eigenlijk wel de kriebels van zo onderhand .
    ook als mijn vriend s avonds weg is draai ik alles op slot !
    moest t ff kwijt als ik t tegen mijn vriend vertel lacht ie me uit die gelooft nniet in dat soort dingen en zegt t zullen toch echt de buuren zijn :)

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    oeh dat zou ik ook eng vinden zeg!

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ow brrr.... Misschien moet je het eens aan je buren vragen, of het geluid bij hun wegkomt?
    In de woning waar we hiervoor woonden, hoorde ik ook altijd een knikker rollen. Kan van je buurkinderen komen, een knikker op laminaat hoor je best duidelijk namelijk.

Zou het gewoon even vragen... :)

4. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Hebben ze een hond bij de buren, dan kan het ook van de hond z'n bal komen. En lijkt me idd ook vreemd dat ze 50x de trap of en af rennen tenzij ze aan het sporten zijn op de trap.

5. happymama

dat zou kunnen maar aan de ene kant zij ze bejaard en aan de andere kant hebben ze kinderen van mijn leeftijd ;)

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buren kunnen ook op mij lijken..... ik loop regelmatig de trap op en af omdat ik gewoon dingen vergeet....;)

onder het mom van wie zijn hoofd niet gebruikt moet zijn benen maar gebruiken....

7. Sanne1985

Haha oke dan is het wel heel vreemd,gezien ik bejaarde mensen niet met knikkers zie spelen en de trap op zie rennen. Als dat wel zo zou zijn, zou ik daar overigens nog banger van worden :D

Horen je buren die geluiden ook?

8. happymama

weet niet of hun t horen met die jongere heb ik geen contact die oudere wel ik zal t es vragen

9. Sanne1985

Gewoon doen idd, ben wel benieuwd! Er zal vast een logische verklaring voor zijn :)

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zou eens aan de buren vragen of hun de trappen op en af lopen, dan weet je dat in ieder geval!
    Maar begrijp je angst wel hoor, hoor je het op dezelfde tijden?

11. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Zitten de trappen van de buren aan beide kanten grenzend aan jullie huis dan? Wij zitten ook middenin, maar bij 1 kant zit de trap van de buren aan onze muur, bij de andere buren niet.

Mijn ouders wonen in een 2/1 kap en zij hebben een keer 's nachts beiden rechtop in bed gezeten omdat er iemand de trap (die in het midden van het huis zit) op kwam. Ze waren allebei erg benieuwd wie er binnen zou komen, maar het was dus niemand. :$ En van de buren kon het niet zijn.

12. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant

Zoiets heb ik ook een keer gehad toen ik ´vroeger´ bij een vriendin bleef slapen, hoorde heel duidelijk iemand te trap op lopen terwijl dat alleen wij er waren :$

13. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ow bah meid ik weet hoe je je voelt, Hier hoor ik ook gestommel boven,, normaal dacht ik dat het de buren waren maar nu zijn die dus op vakantie en het is nog steeds zo.
    het is net alsof iemand loopt de stampen of een baksteen keer op keer laat vallen, dan heb ik echt mijn hart in de keel zitten.

Verschrikkelijk vind ik het.
    Maarja vervelende is als vriendlief thuis is(normaal is hij werken), is dat geluid er ook niet ik lijk wel gek.

14. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Toen wij hier net kwamen wonen hoorde ik ook vaak voetstappen boven, was echt de 1e maanden.
    nu weet ik wel dat de vorige bewoner is overleden, maar nie hoe of wat.
    mn zus is met een soort van spul door heel het huis gegaan, elke hoek, elke kamer.. en ik heb het geluid sindsdien niet meer gehoord.

bijgeloof? hmm ik weet het niet ;)

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    waar ben je bang voor dan?
    Zullen toch echt je buren zijn, spoken lopen geen trappen :D

16. Quiliana

Quiliana Actief lid

21 jul 2010
    210
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Nou spoken lopen wel degelijk trappen naar mijn idee, en ze doen tegenwoordig ook deuren open ipv erdoorheen te lopen,

Mijn vriend en ik hebben 2 jaar terug een cafe gehad incl. woonhuis, dus bleven regelmatig daar slapen, ik kan je vertellen paranormal activity is er niks bij, voetstappen die ophielden met lopen bij onze slaapkamerdeur en ga zo maar door, continue het gevoel hebben dat je niet alleen bent en er voortdurend iemand zit te kijken naar je,... geluiden boven je hoofd die je niet kan thuisbrengen...

ik dacht ook echt, wat een onzin, tis een oud pand totdat mijn vriendin bleef slapen, zijn gillend gek geworden, zelfs mijn vriend durfde er niet meer te slapen...

En nee het waren geen vervelende kroeg-gasten....

17. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Ik denk dat als je teveel naar dingen op tv kijkt waar paranormale dingen in voorkomen (uri geller, char, derek ogevile (spel je dat zo?), het zesde zintuig, etc) dat je jezelf dan openstelt hiervoor en je dan zelf ook onder invloed hiervan kan komen te staan! Dit geldt natuurlijk ook als je het zelf opzoekt. Je moet je hier echt niet mee inlaten! Ik weet dat heel veel mensen het als grappig en misschien zelfs ongeloofwaardig vinden, maar er gaat veel slechts vanuit! Pas er mee op

18. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    toen ik nog woonde in mijn vorig huis hoorde ik ook altijd rare dingen. toen ik bv beneden was hoorde ik iemand van de trap afkomen en hoorde ik de gangdeur opengaan. Heb ze toen ook genepen !! en 1maal toen ik net wakker was toen ik mijn ogen opendeed en keek naar de deur zag ik daar net een meisje en een jongen hun hoofd binnensteken . net alsof ze keken naar me. Vond het allemaal veel te griezelig dus hebben we een ander huis gekocht.

19. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    vroeger toen ik net op mezelf woonde in een flatje op 2 hoog hoorde ik altijd snachts iemand bezemen... zo'n veeg geluid maar dan heel in de verte... ik dacht dat ik gek werd... heel naar was dat... was wel in een tijd dat ik eens zo dom ben geweest om aan glaasje draaien mee te doen... ook ging mijn tv soms vanzelf uit... had nog zo'n ouderwetse tv met een dikke drukknop... als ik dvd aan het kijken was ging die zomaar uit... bah... ik ben toen eens naar een bijeenkomst geweest met een paragnost en die pikte mij er nadien uit even apart en vertelde mij dat ik me daar niet mee moest inlaten! had hem niets verteld... hij gaf me zijn kaartje en zij bel me maar dan kom ik even langs bij je thuis om die slechte energie weg te halen.... heb hem dus meteen gebeld de volgende dag en nadat hij was geweest was het geluid en de enge dingen verdwenen! brrrrr heb me sinsdien nooit meer bezig gehouden met dat soort dingen...

20. Quiliana

Quiliana Actief lid

21 jul 2010
    210
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    IEh creepy....

tja ik weet niet hoor, heb er nooit zo in geloofd, en doe ik nog steeds niet echt, maar die plek was gewoon onheil, zodra we
    het konden verkopen hebben we dat ook gelijk gedaan....
    soms als ik erlangs rij doet het me denken aan die amityville haha

Deel Deze Pagina