elke dag je BM voelen is geen enkel probleem, moet juist elke dag en op dezelfde tijd, wel je handen wassen ivm infecties.....(zie fertility friend) sinds ik met d epil ben gestopt heb ik nauwelijks lijm, als ik van buiten moet checken lukt dat niet, heb ik te weinig voor, vandaar deze wijze het is vandaag alweer over, zal wel opgehoopt slijm zijn geweest ofzo.....
Hey Dreamer Thanx voor je snelle antwoord,maar heb een vraagje op wat je hier boven zei.. Over `DAT´slijm.....wat voor slijm hoort het bij innesteling presies te zijn dan?Behalve dan het eventuele bloed? Enne..baarmoederwand voelen?Nooit geweten..ach ja je wordt zo wel steeds wijzer Groetjes
Bij innesteling kan het allerlei slijm zijn. Daar staat niets vasts voor helaas. Wat dat betreft laat moeder natuur het een beetje afweten Zou makkelijk zijn het als je ineens paars slijm zou hebben als er een gelukte innesteling is @Madelon: ik denk ook zo simpel hoor Snap er dus ook niks van. Maar aan de andere kant simpel denken .. je eitje zit niet in je bm toch? Die zit nog iets verder ernaast. Dus die moet je raak schieten? En dan gaat ie je bm in. Iemand die het mij in Jip en Janneke taal kan uitleggen Biologie is nooit mn beste vak geweest
Ik heb hetzelfde als jij Lily. Heb zat. 26-07 mijn ovu gehad. Vanaf zondag lichtelijk menstruatiegevoel. Ongeveer 5 dagen na mijn ei witte kwarkachtige afscheiding. Ik weet niet of ik dit voorheen ook al had (nooit bij stil gestaan) Zijn de symptomen die jij beschreef nieuw voor jou? Gr. Jaleesa
Hey,fijn dat ik een overeenkomst heb! Dat probleem heb ik dus ook.. Weet niet zo goed wat ik normaal heb,en als ik denk het te weten blijkt het achteraf altijd niet zo Heb wel eens vaker zo' soort afscheiding maar in welk deel van mijn cyclus het is..geen idee. Moet het eigenlijk op gaan schrijven!Maar elke x denk ik nee de volgende x is het wel raak!Maar helaas al weer een half jaar verder. Dacht dat ik mijn lichaam redelijk goed kende maar dat valt vies tegen.. Heb jij ook een onregelmatige cyclus? IK ga van 35 tot 44 echt irritant,geen pijl op te trekken! Sucses nog ps hoe weet je dat je je ei hebt gehad?Voel je dat of ook van een test?
=D> =D> =D> Dreamer ik vind je echt geweldig hahahahaha! Ik weet al niet veel, maar jij slaat echt alles (lief bedoeld natuurlijk he, dat snap je hopelijk ) Maar goed, ik vraag het me toch echt af hoor, van die U-bocht hahaha! Misschien dat er nog dames zijn die hiervoor doorgeleerd hebben en die ons uit onze hoogblonde onwetendheid kunnen halen?!
Mijn cyclus is altijd tussen de 24 - 28 dagen. Als ik een hele pijnlijke eisprong heb (langdurige middenpijn, waarbij ik bijna niet kan staan of lopen) duurt mijn cyclus 24 dagen. De laatste twee maanden is mijn cyclus 26 dagen. Ik doe sinds deze cyclus aan ovulatietest. Ovutest was 3 dagen lang positief, waarop vroeg in de middag op 26-07 het heftigst. Die hele dag was mijn ovulatiepijn ook het ergst. Eind van de dag nam pijn af. 's avonds een test gedaan, wel positief, maar minder sterk als die van die middag. Zondag ook een test gedaan, deze was negatief. Door de ovulatiepijn en test denk ik te weten dat ik mijn ei heb gehad. Hier wordt ook geadviseerd om te tempen, maar dat is me nog niet gelukt. Wat betreft de afscheiding, ik heb het ook vaker, maar geen idee in welke periode van de cyclus ik dat heb. (Nooit mee bezig gehouden) Ik dacht ook dat ik mijn lichaam redelijk goed kende, maar weet ook dat de psyche erg sterk kan zijn en je lichaam daardoor voor de gek kan houden. Lijkt me erg vervelend, zo'n lange cyclus en zeker als je je eisprong niet voelt. Misschien moet je gaan tempen (ik doe het zelf nog niet) Gebruik je wel ovutesten?
Hey Jaleesa, Wel fijn voor je dat je het voelt...al voelt het mss niet zo aangenaam! Ik gebruik deze ronde voor het eerst ovu testen!Daaraan kon ik het zien! Vandaag heel raar...heb vanaf vorige week ovu testen gedaan,die dus eerst 2 maal licht waren,toen 3 maal donker,toen 2 maal licht(al is de laatste hiervan ietsje donkerder) en toen 1 dag niet getest en vandaag is ie weer wat donkerder(maar nog niet zo donker als de c streep!) Weet dat ik daar nog nix uit kan halen maar ik hoop het zo! Ook mega koppijn vandaag..enne waterige afscheiding? Hoe zit het nu bij jou? Dat we saampjes maar 2 dikke strepen mogen hebben volgende week! ps hoe lang ben jij al bezig?
hahahaha dreamer en liefie! ik lachte me rot! jullie snappen er dus net als ik ook de ballen niet van hopelijk kan iemand het ons uitleggen.. ik snap er niks van dat er altijd word gezegd zo diep mogelijk ejaculeren, ik zou dan eerder zeggen halverwege haha. en ik voel ook niet dat mijn hele baarmoeder + bmm naar achteren word geschoven, lijkt me erg pijnlijk
maar volgens mij is dat wel zo hoor, als je op gewonden raakt, trekt de baarmoeder zich terug naar achter, dacht ik
Hahaha erg he Zullen we er gewoon een topic over openen? Zaadjes die een u-bocht nemen. Eens zien wat anderen er van denken
Dus je hebt 3 duidelijke positieve ovutesten gehad (welke dagen waren dat?) En welke test gebruik jij? Mijn vriend en ik dachten wel aan een kindje, maar waren er nog niet mee bezig. Op eens heeft mijn vriend de kriebels gekregen en vraagt hij aan mij wanneer ik weer vruchtbaar ben . Ik zit nu in de eerste ronde. Door dat menstruatiegevoel gaat ik wel dingen denken. Maar laat ik mijn hoofd niet op hol maken. Ik heb ook waterige afscheiding en voel me erg opgeblazen (kan ook een aankomende menstru zijn) Enne, het zou zeker tof zijn als we allebei uiteindelijk positief zijn! 8) Gr. Jaleesa
Hey Ja vrijd ,zaterdag en zondag...deze zijn van sensitest! Ja dat gevoel kan dan idd ook van ongi zijn ja...moeilijk he! Ik heb op het begin heel veel gevoeld!Ook mijn eisprong!Maar dat bleek achteraf allemaal van het ontpillen te zijn .... Ben je ook pas net gestopt met de pil dan?Of dat wel al eerder? Werd vanmorgen wakker met een aankomende ongigevoel(erg sterk aanwezig) en stond dus al chaggie op!Normaal als ik ongi word heb ik dat gevoel ook en een half uur later zijn ze er dan ...nu ging het weg en kwam het weer terug en weer weg en weer terug...en dat zo voor een half uurtje tot uurtje(niet presies bijgehouden),verder geen bloeding gehad en voel me weer normaal? Wat kan dit geweest zijn?Innesteling?Ik hoop het zo.... Vorige keer voelde ik dit ook alleen dan een paar uur aan een stuk...savonds getest en ja hoor zwanger,maar helaas 4 dgn later miskraam(vroege)... Dus weet echt niet wat ik nu moet denken!? Weet iemand hier antwoord op?Of heeft iemand hier al ervaring mee? Gr Lily
Ik had dat vorige week ook heel sterk, de afgelopen 3 dagen minder. Dit terwijl ik pas volgende week maandag ongi moet worden. Wat het kan in houden weet ik niet. Ik weet wel dat ik stiekem erg luister naar zogenaamde symptomen ) Toen je deze symptomen eerder had bleek je zwanger te zijn.... Erg spannend. Ik ben sinds dec. '07 gestopt met de Nuvaring, ontpillen duurde bij tot april. Ik heb dezelfde symptomen als die jij omschrijft, alleen ik denk dat het loos alarm is... Ik moet gewoon mijn NOD afwachten.
hey Ik heb gisteren een cb digitaal gadaan(ja ik weet het eigenlijk te vroeg)en die ging kapot...heb ik weer!Maar test eruit gehaald en toen zag ik toch een vaag streepje,was wel echt vaag maar heb er toch goeie hoop door gekregen!Want ze zeggen zonder hcg geen streep! Mijn kenmerk is eigenlijk een drukkend gevoel in je onderbuik wat komt en gaat,nu al sinds zaterdag,word wel steeds minder! Durf na vorige x niet te veel te hopen en wacht gewoon mijn NOD af vrijdag en dan doe ik nog een test! Maar stiekem maakt mijn hart wel al sprongetjes...Can you blame me?