Enne..je kan beter geen hoge verwachting hebben, en dat het dan wel is, dan anderom toch?Maar hoop zeker voor je dat je t verkeerd denkt en dat het toch zo mag zijn!Hoop voor je. GR
Bij cb digitaal is een streep geen zwangerschapsteken meid. Zeker geen hele lichte streep. Cb digitaal geeft altijd 2 strepen namelijk. Dus helaas, nu weet je nog steeds even weinig! Maar ga wel voor je duimen dat je op een echte zwangerschapstest wel 2 strepen krijgt
hey ja dat las ik later ook dat je helemaal niet naar de test streep mag kijken.. Maar heb natuurlijk wel 2 strepen,1 hele dikke en een lichte... Maar ja ik kan idd nix anders doen dan afwachten tor vrijdag! I hope so!
Lily, ik heb met die CB digitaal ook altijd een licht tweede streepje, zoek maar een op ''waarom 2e streepje bij CB digitaal?'' dan vind je een hoop
dus ga je cb zwanger of niet zwanger aan? Ik weet wel dat je NIET mag kijken naar het streepje van cb digitaal...
NIET zwanger,hij reageert nl niet aleen op HCG maar ook op LH, dus dat 2e streepje zegt niets, TENZIJ je hem nog een eer doet en nog een keer en hij steeds donkerder wrd dus OF geen cb digitaal nemen als je naar het streepje wil kijken, of wel doen, maar absoluut niet kijken dan dus doe mij maar zo'n ouderwetsen ''kijken-of-ik-iets-kan-ontdekken-test''
Wat een misleidende test dan... Jij hebt al een test gedaan? Hmmm, o.k. Ik heb er wel een gekocht, maar wil hem pas maandag doen (vanuitgaande van langste cyclus van 28 dagen) Ik zal voor je duimen! (we zitten in dezelfde schuit. Wanneer ga je voor de 2e keer testen? Of wacht je gewoon af?
Hey Majkuh Ga ik zo meteen opzoeken,maar wat ik niet snap is---Ze zeggen altijd je kan van een ovulatietest wel zien dat je zwanger bent dus die test ziet hcg wel aan voor lh,maar dat het niet is dat een zwangerschapstest ook je eisprong kan aangeven,dus die test ziet geen lh voor hcg aan.Toch? ga zo meteen zoeken Jaleesa, Ik ga morgen eeen gewone doen denk ik en anders vrijdag of zaterdag de digitale...Ja spannend he!Ik ga voor jouw ook hopen hoor! Ik krijg door al die vehalen over dat je een 2 de streepje niet mag zien als positief toch wel een minder gevoel...Ik hoop het zo!
Lees idd dat het toch wel lh kan meten.,raar dat de 1 dit zegt en de ander dat he!Weet je nog niet wat je moet geloven... Nou wachten tot morgen en/of vrijdag
ik zou gewoon wachten tot de dag dat je kan testen en dan pas de test kopen omdat ik vanmezelf weet dat als ik er 1 koop dat ik hem gelijk wil doen en ik mezelf niet kan inhouden hoop het echt voor je dat het lukt ik heb trouwens gister ook een slijmsliertje ondekt zat on me ondergoed bah zo een rekbaar dingetje toch kan ik op het forum nou niet echt ondekken wat het is heb wel drukkende gevoel in mn onderbuik sinds vandaag maar ik heb pas over een week of twee me NOD dus ik snap het niet wil testen maar ik hou me in duim voor iedereen maar kan iemand me vertellen wat dat sliertje nou is? dikke kus
Rekbaar en doorzichtig is vruchtbaar slijm. Logisch ook, want je zit in je vruchtbare dagen volgens de banner. En dat is je drukkende gevoel dus, je eisprong Klussen! Een zwangerschapstest meet geen LH. Een ovu test meet weer wel hcg.
een paar uur voor we gingen klussen had ik dat rekbare ding haha dus dan hebben we op tijd geklust haha nou ff afwachten dan maar thanks en hoop snel goed nieuws te brengen dikke kus
ja denk ook dat het je vruchtbaarheid is! Dus klussen dan! Dat drukkende gevoel is dan je eisprong denk ik,opzih wel fijn als je dat voelt!Klus ze.. Dreamer , Welke verklaring heb jij dan voor een lichte 2de streep bij diditaal? Of slaan die streepjes gewoon nergens op?
het rare was dat ik dat ook had vlak voordat ik wist dat ik zwanger was uiteindelijk na 5 en een halve week mk maar nu heb ik weer blaren op me tong en dat rare slijmpie en dat rare gevoel in me buik terwijl ik dat nooit eerder had vreemd kisss
Hey Het kan natuurlijk altijd,maar je lichaam houd je vaak voor de gek dat heb ik inmiddels al wel geleerd.Ik denk dat het tovh je ei was gezien je banner...maar hoop nhet natuurlijk wel voor je Ik heb vanochtens etostest gedaan en het was helaas negatief... Het kan altijd nog omdat vrijdag pas mijn NOD is,maar ik geloof er niet in ga er maar oprekenen dat ik van het wknd de weer heb gezien...
Weet iemand trouwens of er verschil inzit per zwangerschap of je vroeg kunt testen?Had vorige x namelijk week te vroeg getest en positief,helaas 4dgn later mk,maar wil het dan nu weer zo zijn dat ik dan ook al vroeg positief had moeten testen of kan het ook zo zijn dat ik nu pas na mijn NOD positief kan testen?Ik denk van niet namelijk...
@lily26 ik zou als ik jou was gewoon wachten met testen en pas tetsen als je overtijd bent anders maak je jezelf hellemaal gek zelf met dit gevoel wil ik ook wel testen maar doe het pas als ik na ruim een week nog niet ongi ben als je elke maand niet kan wachten op het testen ben je er ook teveel mee bezig en geloof me dat lukt het nooit go girl hoop dat het gaat lukken kisssssss
@lily26 en ow ja zwanger is zwanger dus als je zwanger bent is de test positief HCG is HCG je kan beter wat langer wachten met testen zodat je zeker weet of hij positief is of niet als hij dan wel positief is heb je wel een duidelijke lijn kisss
In meerdere topics wordt gemeld dat je cb digitaal niet uit elkaar moet halen hij werkt namelijk niet zo ( hij schijnt altijd twee streepjes te geven al je em uitelkaar haalt )