witte afscheiding precies tussen ovulatie en nod..tweede ei?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hai!

Even een vraagje aan jullie...ik zoek me suf op dat internet maar heb nog niets kunnen vinden..

Volgens de kalender zou ik rond 21-22 augustus mijn ei hebben. Op 20 en 28 augustus hebben we geklust..(helaas niet meer want mijn vriend en ik wonen niet samen en hij woont in een andere stad, dus we klussen niet zoveel als we zouden willen).

Nu zat ik gisteren op mijn werk en leek het net of ik in mijn broek plaste.
    Dus ik naar het toilet en daar ontdekte ik dat ik ontzettend veel afscheiding had, niet slijmerig of zo..maar eerder waterig, alsof ik heel opgewonden was....je weet wel.

Iemand enig idee wat dat nou weer kan zijn? 2e eisprong of zo?

Het viel me gisteren op dat mijn borsten groter en zachter aanvoelden en ze waren goed pijnlijk. Niet mijn tepels of zo maar meer aan de buiten-zijkanten. Met opstaan vanochtend had ik er weer geen last van..al blijven ze wel groter dan normaal...dat waterige spul is ook een stuk minder...

Aoife

2. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Ik weet het helaas niet.
    Maar ook na de ovulatie kan afscheiding blijven houden.
    Of dat dan iets te maken heeft met een tweede eisprong weet ik niet.
    Wel is het als je ouder wordt er meerdere follkels kunnen rijpen. Dus het zou goed mogelijk zijn.

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik heb dit afgelopen keer ook gehad...helaas gewoon ongi geworden....
    Geen idee wat het betekende eerlijk gezegd...

4. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Wat heb je touwens een mooie naam?
    Waar komt dat vandaan?

5. Niet meer actief

Bedankt voor de snelle reactie meiden!

Het is voor mij nog steeds een soort van x-file want ik heb dit nog niet eerder gehad..

Aoife is de naam die ik mijn aanstaande dochter ga geven. Ik heb ooit jaren geleden eens laten pendelen en daar kwam uit dat ik een dochter zou krijgen...ben er dan ook helemaal op ingesteld.

Heb dus al namen voor een meisje bedacht:
    Aoife Tiphaine Tirza

Hahaha..a.s. vader heeft zijn twijfels want dit zijn vornamelijk Keltische en Franse namen en hij is Duits van oorsprong. Heeft ook een Duitse achternaam en vind eigenlijk dat daar geen Keltische of Franse namen bij horen.

In het echt heet ik trouwens Belinda.

6. Niet meer actief

Hahahaha

Zit me nu ineens te bedenken dat je meer kans hebt op meerlingen als je ouder wordt..

Moet ik nog meer namen gaan bedenken..

Voor de zekerheid ook maar jongensnamen gaan bedenken..a.s. vader wil graag een jongetje die dan net als hij zal gaan heten. Maar die naam klinkt erg Duits en eerlijk gezegd heb ik niets met Duitse namen..vind het wel mooi hoor, maar heb geen verstand ervan.

Nog een x-file erbij!

Eerst maar eens kijken of het lukt om zwanger te worden...

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Normaal kun je maar een eisprong hebben hoor maar het is volkomen normaal dat je nog afscheiding hebt na je eisprong.

Succes!

Liefs
    Kirby

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    het zou idd ook maar zo een 2e eisprong kunnen zijn maar dat weet je toch niet zeker jammer genoeg, wat het wel is??? wie zal het zeggen...

een 2e eisprong gebeurd vaker dan men denkt...maar men heeft daar geen vaak geen erg in omdat die 2e eisprong vaak kort op de 1e eisprong is (paar dagen later) en bij vrouwen die ovulatietesten gebruiken die stoppen na hun lh piek dus die testen niet door, vrouwen die tempen zullen daar ook weinig van merken omdat de temp meestal hoog blijft tot vlak voor of aan de mentruatie...

even 5 dgn afwachten nog meid?? misschien is het wel een goed teken ;)

9. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    @smoekie

Hoi Smoekie,
    even een vraag aan jou
    Als je ovulaietesten meerdere dagen achter elkaaar pos. zijn wil dat toch zeggen dat de LH piek lang duurt.
    Kan je zo dan wel een tweede eisprong ontdekken?

gr
    Miel

10. Marit36

Marit36 Actief lid

21 aug 2006
    262
    0
    0
    uhm, ik ben ook ff de weg kwijt, had precies hetzelfde, vanochtend echt heel erg witte afscheiding, mn borsten doen pijn, ik ga er van uit dat ik gewoon ongesteld ga worden, zere borsten, maar dat heb ik altijd een paar dagen voor mn ongie..(deze week zouden de rode duivels moeten komen) sja en de witte afscheiding, ik heb er nooit zo op gelet :(
    jullie horen nog van me..groetjes marit :)

11. Niet meer actief

Word nu wel heel spannend..

5 september is pas mijn NOD...dat is over vier dagen....

Stond vanochtend op en had bij afvegen een beetje roze.

Had gisteravond een harde opgezette buik en had het bloedheet...nu was ik wel een beetje emotioneel en dacht eigenlijk dat het daar van kwam.
    Maar nu ik ga nadenken over mijn klachtjes...had van de week al gereageerd in een topic...dat ik ook heel chagrijnig was de laatste tijd en dat dat onverklaarbaar is..die klachtjes waren eigenlijk al weer vergeten.

Door dat roze vanochtend heb ik ineens een sprankje hoop gekregen.
    Innesteling? Zal het er dan eindelijk van zijn gekomen?

Aoife

12. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Hoi Aoife
    Laten we hopen dat het om een innesteling gaat. ik ben benieuwd of je inderdaad zwanger bent.
    Ik duim voor je.
    Wordt dit je eerste baby?

gr

13. Niet meer actief

Hee Mieltje!

Heb vanochtend testje gedaan van de Etos, en deze bleek negatief..

Nu is mijn NOD pas op 5 september en alle voorgaande keren ben ik netjes op tijd geweest. Ik heb geen reden om aan te nemen dat het deze keer anders is. Dus die kleine bloedinkjes vind ik wel raar...

Maar heb toch het idee dat ik ongi ben geworden vandaag, zeker gezien de resultaten van de test.
    Ik wacht het af tot 5 september...Dan ga ik nog maar een keer testen als deze bloedinkjes inmiddels niet zijn doorgezet.

Ja, het wordt mijn eerste kindje. Heb eigenlijk nooit een kinderwens gehad tot ik op latere leeftijd mijn partner tegen het lijf liep en hij wil wel graag kinderen. Nu kunnen we samen niet wachten tot het zover is.

En jij?

Aoife

Deel Deze Pagina