Mijn dochter is negen maanden en krijgt 3 flessen. In de ochtend krijgt ze 180 cc nutrilon in de middag 165 cc . Het probleem is haar avond fles die krijgt ze om 19:30 uur maar drinkt met moeite 135cc. Mijn vraag is hoeveel moet een baby van 9 maanden drinken en vanaf wanneer mag je de avond fles weglaten. Zij krijgt ook yoghurt na haar avond eten.
Hier kreeg hij toen 2,5 fles. De ochtend en avondfles 150cc en tussen de middag 100cc. Die tussen de middag hebben we vanaf 10 maanden weggelaten, hij wilde overdag geen fles meer. Met 9 maanden wordt het advies gegeven van 500cc aan melkproducten. Als ze dus 's avonds zo'n 150gram yoghurt eet is het ook prima. Snap wel dat ze na een bordje eten en een toetje vol zit, dus ik zou het gewoon eens proberen. En als ze een warm flesje echt nodig heeft om te slapen geef je gewoon 120/4 of 90/3 toch?!
Hier ook drie flessen Ik hoef dl echt niet om half acht al drinken aan te bieden, vindt ze veel te vroeg😂 Hier krijgt ze de fles rond 22 uur
Hier met 9 maanden nog 3 flessen van 180, alhoewel de middagfles minder wordt. Ik ben met 8 maanden pas overgegaan van 4 naar 3. Hier krijgt ze er een als ze wakker wordt, 1 rond 14.30/15.00 en 1 voor het slapen gaan 19.30/20.00. (en ook nog wel eens een klein flesje extra in de nacht.