He dames, Ik lees in veel topics wel iets over innestelling waar ik denk laat ik er eens een topic over openen. Wordt namelijk soms zo gek,.. je weet niet wat je moet voelen. Ik hoop dan maar elke keer dat ik na de wc ga dat ik een innestelling bloeding zie,.. iets van een teken. Hoe voelen jullie het?? Ik heb al 2 dagen hoofdpijn en meestal heb ik dat voor mijn NOD maar die is volgende week pas, en heb altijd een cyclus van 28 of 29 dagen. Ik heb deze maand voor het eerst mijn ei gevoelt en dat geeft me hoop. Misschien wel valse hoop... Maar voel vanalles in mijn buik. rommelingen en soms steken. Moeilijk naar toilet gaan ect.. wilde mijn ervaringen met jullie delen en hopen dat ik jullie ervaringen hoor. alvast bedankt. liefs marja
Mijn ticker heb ik geinstalleerd op mijn langste NOD, want als je naar mijn ticker kijkt klopt het volgende dan niet: 5 dagen, 3 dagen en gisteren hebben we gevreeën. Normaal heb ik daarna nooit ergens last van, maar nu echt ons best gedaan, benen daarna in de lucht op advies van de VK, en 1 - 2 uur na het vrijen niet plassen. Ik heb nu sinds gisteravond een soort pijnlijke druk. En vanmorgen werd ik wakker met steekjes en een soort van zware buik. Ik heb ook niets gegeten want dat gaat nu echt niet lukken. Daarnaast een beetje last van weeïge benen. Dit heb ik nooit als ik Ongi moet worden... Het is allemaal een beetje rommelig. Zou dit misschien een innesteling kunnen zijn??
Hoi meiden Hier nog zo'n onzekere muts, maar er is al een topic over dit onderwerp, nl deze: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/182335-innesteling.html Misschien dat jullie hier ook nog wat info uit kunnen halen? Wordt zelf ook moedeloos van de onzekerheid hoor, het is soms gewoon allemaal niet leuk meer!
Hoi Marja, Voor t eerst op deze site. Ik heb hetzelfde hoor. De 30e m'n eisprong gehad. Duidelijk gevoeld. De daad verricht (ook al een paar dagen daarvoor). Aangezien ik na een hersteloperatie (dec. 2009) weer zwanger wil worden hoop ik zooooooooooooooo graag dat t raak is. Struin alles site's af. Ook ik hoop op een spoortje bloed of pijnlijke bortsten...helaas. Had trouwens bij m'n 2 eerdere zwangerschappen ook niet deze 'tekeken'. Misschien wel hoor, maar heb ik er compleet niet op gelet. Gisteren had ik ineens eerst links en toen rechts een steek in mn onderbuik. Leek misschien nog t meest bij m'n eileiders. Vandaag af en toe in m'n baarmoeder een krampje. Inmiddels ga ik denken dat ik t alleen maar hoop te voelen. Mijn NOD is volgende week woensdag de 13e. Wel hebben mn darmen flink gerommeld, maar dat is nu weer voorbij. Ik hoop t zo... Zei gistern tegen manlief dat ik liever m'n ongi heb, dan t moeten afwachten... Succes!!! Groetjes Claire
Als je een innesteling heb hoef je niet perse een innestelingsbloeding te hebben he.. het kan ook zijn dat je er niets van merkt.
Hè claire dan moeten we op dezelfd dag ongesteld worden. Of beter gezegd niet ongesteld worden hihi. Voor ons beide spannend dan! wachten, wachten en nog eens wachten. ik zal je op de hoogte houden. Liefs marja
Hey Meiden, Zit nu een paar dagen voor mijn NOD en had al wat vage klachten. Toen ik vanmorgen van de wc kwam en mij afveegde, had ik wat roze kleurig bloed op het wcpapiertje zitten. Hoop niet dat het doorzet in een ongi.