Zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BAS1759, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Hallo meiden,

Afgelopen mei ben ik bevallen van een prachtige zoon. Ik geef nu nog borstvoeding en rond 6 maanden is dat van 4x naar 2x gegaan. Ongeveer 3 weken later met Sinterklaas ben ik voor het eerst weer ongi geworden. Nooit problemen met regelmaat gehad. Ook niet na de meerdere mk. Maar nu is mijn vraag mijn man en ik hebben wel meerdere malen sex gehad, maar hij is niet in mij klaargekomen. En normaal gesproken zou ik nu dan weer ongi moeten zijn. Morgen is het 32 dagen dat zou de langste cyclus zijn die ik ooit 1x eerder heb gehad. Maar mijn vraag is bestaat er een kans dat ik zwanger ben. Ik heb al een test gedaan vanochtend en die was negatief.
    Maar tja ik weet het dus niet. Ik heb nu wat meer last van mijn borsten lijkt wel. Ik eet sinds een week in 1x veel meer. Af en toe wat last ter hoogte van mijn darmen. Wat denken jullie eerlijk antwoord aub.

xxxx Joyce

2. Seth

Seth Niet meer actief

Borstvoeding kan je cyclus in de war gooien...
    als je kindje net een keer een regeldag heeft, kan het er voor zorgen dat je net ff niet, of later ongi wordt....

De klachten die je beschrijft had ik sowieso met borstvoeding...
    ook rare buikpijntjes... misselijkheid..etc.etc..
    Ik heb dan ook regelmatig getest omdat ik alles niet vertrouwde......

MIjn antwoord JE kan zwanger zijn, maar vertrouw door de borstvoeding niet op je lichaam, maar test gewoon.....

3. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Seth gefeliciteerd trouwens met de derde kleine op komst.

xxx Joyce

Deel Deze Pagina