jahoeee ik ben zwanger, 2 dagen voor nod.. kv was posi en net ook een cb digi 2-3 weken jeeej zo nog aan ml vertellen
hij is nog aan het werk haha ga het zo middels romper en testen vertellen.. ai ai ai en hij is pas om zes uur thuis duurt lang...
Dankjewel merel, ja dat lijkt me ook het is ook superonverwacht in die zin dat we net weer in de mmm zaten (we hebben al een dochter via mmm) alleen duurde het toen 9 mnd en ben nog niet eens halve maand aan medicatie (parlodel) en zwanger, terwijl 22 feb aan de hand van de uitgangsecho nog werd gezegd dat mijn bmm slechts 3 mm was en ik geen eitjes had (linkereierstok konden ze niet eens zien) dus dit is wel een hele mooie verassing.. nog 20 min (hij smste net spannend...
en ik hoop dat jij het ook snel aan je man kan vertellen, ik zie bij jouw ook een behoorlijke geschiedenis staan!! ik duim voor je!
Ja ben ook weer een half jaar op zoek naar een ei! En hoe reageerde je man, zijn jullie het lekker aan het vieren samen?? Geniet er samen maar van vanavond!
haha hij was nogal beduusd.. hihi.. hij brengt nu onze dochter (12 mnd) nr bed toe... we hadden niet verwacht dat het zo snel zou lukken.. maar super super super leuk natuurlijk.. irritant he dat eizoeken? Hopelijk heb je snel een eisprong!!!
Is toch harstikke leuk meid..je dochter 12 maandjes en 1 op komst...klinkt heeeeel gaaf meis! Mijn speurtocht naar een eitje is in volle gang en hoop dan ook dat ik dit jaar zwanger mag worden!
Ja dat is ieder voor zich maar als ik zou mogen kiezen en weet heb nog geen beeb maar wil toch wel 3 hoor Lekker druk gezinnetje is heerlijk, kom zelf uit een gezin van 5 en vond t geweldig!
Gefeliciteerd!!Fijne zwangerschap!!En leuk hoor zo dicht op elkaar!! Kunnen ze straks heel leuk met elkaar spelen