Hallo allemaal! doordat ik sinds de geboorte van de 3e op 15-09-2012 onregelmatig ongesteld ben en me al een tijdje weer 'apart' voelde heb ik er net een test van Kruidvat tegen aan gegooit. Ik haal bij voorbaat het bovenkantje er altijd af zodat ik alles beter in de gaten kan houden haha. Nu zag ik dus dit en vraag me af wat het betekend... Wat denken jullie?
Volgens mij is dat gewoon de plek waar alle kleurstof zich zeg maar ophoopt. Als je hem dicht doet zie je het niet eens, het zegt dus helaas niks!
Ik wil je geen valse hoop geven maar ik denk toch echt iets te zien..... Spoel je test ff met 4 druppels water, want hij is best geel geworden. Succes, ik duim voor je
Zoals hierboven al gezegd werd, met het bovenkantje erop zie je dat lijntje niet. Ik kan verder ook geen 2e streepje zien.
Ik lijk toch ook een heel licht streepje te zien op de juiste plaats. Die donkere streep rechts is inderdaad niks.
Thnx dames! Die ophoping van kleurstof verdwijnt weer of niet? Bij de testen van m'n dochter heb ik dit nooit gehad namelijk