Oké even bij het begin beginnen. . In april naar de gyno geweest.. Onze zoon kwam na iui behandeling pas.. ruim 2 jaar over gedaan dus dit keer de stap iets eerder genomen en na een half jaar zonder pil begonnen aan iui. .. nr 1 in april was ik zwanger. . Dit verloor ik helaas op moederdag.. Hierna volgde nog 4 iui behandelingen zonder resultaat.. Dus we laste een pauze in.. Omdat we nog maar 1 iui vergoed kregen en door moesten naar ivf.. Ik heb het los gelaten. . Van de maand december genieten! Huis staat te koop.. en ik heb sinds gister een nieuwe baan!! Nu dacht ik vandeweek al.. duurt het nou zo lang of wat? Ik weet dus mn eerste dag laatste menstruatie niet .. Ergens tussen 10 en 20 november moet dit zijn.... zat te wachten tot het door kwam tot iemand zei joh doe een test... Dus dat deed ik.. Ergens in de middag.. Mijn kruidvat test knalde nog net niet van het scherm af!! en mn cb test zegt ZWANGER!!! 2-3 Ik kan het gewoon niet geloven! ! Ik ben zelfstandig zwanger geraakt! ! Wow wow wow!! Sorry maar moet echt dit verhaal steeds weer kwijt! Vind het zo bijzonder
Dank jullie wel allemaal!! Ik kan het nog steeds niet bevatten geloof ik.. Al weet ik het nu sinds maandag al.. 🙈 vind het echt bizar ..
je hoort het zo vaak, wanneer je het even los laat en druk bent met je leven op te pakken, is het raak! Geweldig!! van Harte!
van harte gefeliciteerd. wat mooi en bijzonder dat je toch zelfstandig zwanger bent geworden. Dit lijkt me heel erg fijn om te weten dat het toch kan. hoelang denk je nu zwanger te zijn?