hoeraa wij zijn in ronde 3 zwanger geraakt van ons eerste kindje. Wij zijn zo blij maar toch nog wat onzeker of alles goed blijft gaan. Op 2e kerstdag hadden wij een positieve zwangerschapstest. Ik heb er een aantal test tegen aan moeten gooien om te geloven dat ik echt zwanger ben. wij zijn nu volgens mijn berekening 4 weken en 2 dagen zwanger. Zijn er nog andere meiden die een beetje gelijk opgaan? En hebben jullie al een afspraak bij de verloskundige voor de eerste echo?
Van harte! Ik kon ook met kerst testen maar heb een dag gewacht omdat wij toen in het buitenland zaten. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik nu 4+6, maar enórm onzeker omdat ik geen enkel symptoom heb. Ik heb 3 testen gedaan (allemaal positief) en bloed laten prikken (ook dat was prima). Ik wil na het weekend een laatste test doen want van testen krijg ik ook stress Mijn eerste echo staat voor 24-01 bij de gynaecoloog, omdat ik onder behandeling ben in het ziekenhuis. Nog niets afgesproken met een vk dus, daar wacht ik even mee! Jij verder al wel symptomen?
jij ook van harte gefeliciteerd. De enige symtomen dat ik heb zijn mijn borsten die wat pijn doen en al iets gegroeid zijn en af en toe lichte buikpijn. misselijk begint nu soms op te zetten maar verder heb ik ook nog geen echte symtomen. ik heb me inmiddels aangemeld bij de verloskundige dus verwacht aankomende week gebeld te worden voor een afspraak. Ik heb als laatst vandaag een clearblue indicatie test gedaan naar 5 positieve testen en daar kan uit 2-3 weken zwanger waar je nog 2 weken bij op moet tellen. ik ga er vanuit dat ik aardig goed zit met mijn berekening.
Dankje! Kom je ook gezellig babbelen bij het bevallings forum? Er is een groepje met dames die ook in september zijn uitgerekend! Ik vind t erg leuk zekeromdat ik er thuis met weinig mensen over kan praten! Alleen de naaste familieleden weten ervan
ik kom ook gezellig kletsen. vind het zelf ook heel leuk met meiden te praten die gelijk opgaan. ik heb het ook mij naasten en beste vriendinnen vertelt dus net hun kan ik er wel over kletsen gelukkig