Dames wat denk jullie hiervan? HELP even AUB?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door pink150, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pink150

pink150 Actief lid

21 okt 2008
    203
    0
    0
    Dit is de 2e maand temp. voor mijn 1e kaartje voor de eisprong netjes ongeveer zelfde temp (36,6) toen mijn eisprong op dag 11, Daarna ook mooi hoge temp (37,1) na 15 dpo bloedverlies gaat mijn temp dus ook drastisch na beneden (36,3 laagste tot nu toe)...en gister en vandaag beide temp. van 37,0? dus 1 dag maar lage temp? HELP WAT IS DIT?
    het bloedverlies is er nog wel hoor...
    ( ps: we zijn al 19 maanden aan het "klussen" snif snif... )

(ik wou de 2 kaartjes plaatsen maar het lukt me echt echt niet,sorry)

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemorgen dames,

Ik kom er ook niet uit....Gister ging mijn temp in eens 0.3 graad omhoog en dacht: daar issie dan, maar vanmorgen wassie weer 36.7 ....

Omdat ik niet met FF overweg kan, hou ik het zelf bij op papier en heb er even een foto`tje van gemaakt, staat in mijn album.

De curve is duidelijk te zien, maar de getallen niet. Ik zit nu op dag 20 en de hoogste piek was 37.0, om jullie even een idee te geven.

Maar heb zelf het vermoeden dat ie niet is geweest (heb wel posi testen gehad)

Graag jullie reactie.

Liefs Kweb

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi hoi

het zou toch makkelijker mee kijken zijn met een temp kaartje

ga bij fertilityfriend als je zelf naar je kaartje kijkt naar (dit staat links) Sharing, en dan Home Page Setup

dan staat er bovenaan your charting home page adress en dat moet je dan kopiereen dat adress en dan hierzo plakken

als het goed is moet ie dan werken

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
  5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pink, dus als ik het goed begrijp zit je nu op dag 3 van een nieuwe cyclus? Bij sommige vrouwen daalt de temp pas na een aantal dagen, dus dat zou ook bij jou het geval kunnen zijn. Een andere mogelijkheid is dat die lage temp een innesteling was (weet je zeker dat je eisprong op dag 11 was?) met een innestelingsbloeding. Maar als je nu nog bloedverlies hebt, dan zal dat wel niet het geval zijn.
    Ik denk dat je temp over een paar dagen wel omlaag gaat hoor!

Kweb, ik weet niet hoelang je cyclussen normaal zijn, maar je eisprong is nog niet geweest volgens mij. Sommige vrouwen hebben een hogere temp voordat hun eisprong komt, dus dat zou bij jou ook zo kunnen zijn. Dan heb je kans dat hij bijv. morgen springt. Wanneer had je een positieve ovulatietest dan (die kun je trouwens ook invullen op ff, bij OPK)? Als het kort geleden is, kan het best dat hij er nu aan zit te komen.

Groetjes Mosa

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Hey Mosa,

Bedankt voor je antwoord. Ik had vanaf afgelopen maandag t/m donderdag een positieve ovutest. Die van maandag en dinsdag gaven een roze streep en die van woensdag en donderdag een knallende paarse (staan in mijn album) daarna ben ik eigenlijk uit frustratie gestopt met testen(mss niet zo slim geweest) en heb ik kruidvat een mail gestuurd en om uitleg gevraagd. Nog geen reactie gehad trouwens. Woensdag hebben we voor het laatst geklust omdat mijn mannetje donderdag heeft overgewerkt en dus te moe was.

Heb nu 2 cyclussen achter de rug van 27 en 31 dagen. Heb wel sinds gister onwijs gevoelige tepels en flinke spierpijn rond mijn borsten (geen idee of dat laatste er iets mee te maken heeft) Ben ook erg moe geweest, dus mss heeft mijn lage temp van vanmorgen daar ook mee te maken. Ik hou gewoon mijn temp goed in de gaten.

Liefs Kweb

P.s. Die rode stippellijnen in jouw FF kaartje, doet ie dat automatisch of moet je dat ook instellen?
    Snap al die engelse benamingen niet zo namelijk :oops:

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oke, dus je hebt wel positieve ovulatietesten gehad. Vreemd dat je temp dan nog niet gestegen is en dat ze positief bleven.
    Maar je kunt nu niets anders doen dan afwachten wat je temp de komende dagen gaat doen.

FF geeft een vast kruis als hij er zeker van was dat je eisprong op die dag geweest is. Vaak gebeurt dat als je bijv. ovulatietesten of afscheiding invult. Een stippelkruis, zoals ik nu heb, geeft ff ook automatisch als hij niet zeker is dat toen je eisprong was. Ik had eerst een vast kruis, maar omdat ik al zolang na mijn eisprong zit en nog geen positieve test heb gehad, heeft hij er een stippelkruis van gemaakt.
    Maar je krijgt een kruis als je temp minimaal 3 dagen hoger is dan de tempen ervoor.

8. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Ok top,

Bedankt voor je uitleg. Gister nog even een ovutest gedaan en deze was negatief. Had wel wat gerommel en af en toe een steek onder in mn buik en verschrikkelijk gevoelige tepels. Gister nog wel even geklust en wat denk je....vanmorgen was mij temp weer 0.2 graad gestegen. Die daling van gister zou dus best kunnen zijn dat ik gistermiddag of avond mn eisprong heb gehad. Verklaart dan ook dat gister de ovutest nega was, als ik op die dag ook daadwerkelijk mn ei heb gehad.

Hoop echt superveel dat mijn temp morgen en overmorgen niet gaat dalen...:)

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dan moet je eisprong inderdaad wel gisteren geweest zijn! Fijn voor je! Succes met wachten!

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    dank je wel :)

Deel Deze Pagina