Caramelkleurige afscheiding voor eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by ch28, Nov 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ch28

ch28 Actief lid

Sep 23, 2008
    494
    0
    0
    Hoi allemaal,

Sinds een dag of 2 heb ik lichtbruine / caramelkleuringe afscheiding, wat er niet uit ziet als oud bloed. Heb sinds gisteren ook een lichte soort ongesteldheidsgevoel in mijn onderbuik. Zit nog vooraan in mijn cyclus en krijg hoogstwaarschijnlijk volgende week mijn ei. Ben vorige week 2 dagen ongesteld geweest. Ben dus niet zwanger. Maar omdat ik dit normaal alleen een paar dagen voor mijn ongesteldheid heb vroeg ik me af of dit herkenbaar is voor iemand?

groetjes chantal

2. Nissy

Nissy Actief lid

Aug 4, 2008
    164
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde, alleen heb ik vorige week donderdag mijn ei gehad.
    Heb sinds 2 dagen lichte krampjes in mijn eierstokken en gister even een felle steek.
    Vandaag zag ik ook dat ik met afvegen een soort bruinig bloed had verloren.

3. Lkg

Lkg Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,010
    0
    0
    Amsterdam
    Hee, dat heb ik ook vandaag!
    Heb ook een beetje buikpijn onder in m'n buik en lichtbruine afscheiding (klein beetje, niet heel veel ofzo!)..

Ik ben net gestopt met de pil, maar in het meest gunstigste geval dat ik gewoon direct een cyclus heb van rond de 28 dagen dan zou ik vandaag m'n eisprong moeten hebben.. dus ik zat ook al te denken!

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik heb ook al een paar dagen last van lichtbruine afscheiding..

5. es1977

es1977 Actief lid

Aug 25, 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Hoi ik heb er ook last van maar ik zit nu wel op 7 weken na mijn curretage snao er niks meer van heb nog geen ongi gehad.

Share This Page