bijna 6 maanden en opeens extreme honger?

Discussion in 'Voeding' started by NB1980, Jan 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NB1980

NB1980 Actief lid

Jun 24, 2008
    247
    0
    0
    Mijn zoontje van 5 en halve maand lijkt opeens extreme honger te hebben. Normaal gesproken drinkt hij 5 flesen van 180 met 6 schepjes op een dag. Soms is zijn fles niet eens helemaal leeg. Zo nu en dan geef ik hem wat groente of fruit (we zijn nog echt aan het wennen, eten van een lepeltje vind hij erg lastig)

SInds gisteren lijkt hij echt zo'n ontzettende honger te hebben. 4 uur tussen de fles redt hij niet meer en vannacht heb ik hem zelfs 2 flessen gegeven. Hij krijsde zo hard, dat had ik nog nooit van hem gehoord. Die flessen gingen erin als koek!
    Normaal gesproken wordt hij 's nacht ook regelmatig wakker, maar dan geef ik hem zijn speentje en gaat hij weer slapen. Nou dat was vannacht echt niet te doen!

Herkent iemand dit? Een vollere fles lijkt me niet handig aangezien hij (normaal) vaak een laagje laat staan. Zou hij toe zijn aan meer groente en fruit? Of is het gewoon tijdelijk?
    Ik hoor het graag van jullie.

2. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Nou lijkt net of je het over mijn zoontje hebt!

Sinds een paar dagen heeft hij ook ineens enorme huilbuien al eerder dan de 4 uur tussen een fles en hij blijft huilen nou ja lees krijsen totdat hij een fles op heeft.

Mijn zoontje krijgt ook 5 flessen van 180 en laat altijd wel een laagje staan, ze gaan bijna nooit tot de laatste druppel op.

Nu wilde ik eigenlijk vandaag zijn laatste fles laten vervallen maar meneertje had net ook weer zo'n enorme huilbui dat hij al eerder een fles heeft gehad dus ik hem straks toch nog wakker maak voor een 5e fles anders word hij waarschijnlijk vanacht wakker.

Vind het zo lastig om te bepalen waar ik goed aan doe.

3. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    lijkt op een groeisprong dan gaan ze veel eten en drinken

4. Alita

Alita Niet meer actief

Is dit mischien "het" teken voor meer bijvoeding. Tenminste daar hebben ze het altijd over!

5. Line

Line Fanatiek lid

Jan 7, 2007
    2,694
    266
    83
    Ik denk ook dat dit een groeisprong is waarbij ze meer honger hebben. En een teken dat ze toe zijn aan meer voedsel.
    Ik gaf dan wel bv, maar ik merkte rond de 6 maanden dat ik er niet meer tegen kon kolven. En dan is het echt tijd voor meer bijvoeding :D.

6. NB1980

NB1980 Actief lid

Jun 24, 2008
    247
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Ik ga maar gewoon proberen meer groente en fruit binnen te krijgen. Hopelijk heeft is ie dan weet tevreden.

Share This Page