Huh?!?!

Discussion in 'De lounge' started by Female24, Feb 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    als iemand zegt dat het schokkend is en dat je niet moet klikken ga je dat toch wel doen, zo zijn we gewoon. ze had het gewoon niet mogen plaatsen, het is niet voor niks verwijderd he;)

2. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    er stond alleen "schokkend!!" het had ook net zo goed iets schokkends kunnen zijn wat ze meegemaakt heeft! vind wel dat er dan iets meer info had moeten staan in haar onderwerp

3. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    en idd er zijn hier ontzettend veel zwangere meiden denk je dat die er op staan te wachten te zien dat iemand een miskraam heeft gehad?? die 9 maanden zijn al onzeker genoeg zonder met je neus op de feiten te worden gedrukt met zulke berichten

4. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    2,053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Zo had mijn nichtje een kindersite en werd toegevoegd door een vlinderkindje die met 20 weken zwangerschap geboren was.
    Ze had ook een super grote foto van dat kindje als 'foto' en mijn nichtje is zich echt rot geschrokken (ze was 7).
    Die moeder praatte dus uit de naam van dat kindje met foto's erbij enzovoort, ik vond het zelf ook wel een beetje eng.

Kijk ik snap dat het voor die ouders echt hun kindje is, waar ze trots op zijn maar ze beseffen zich soms niet dat dit soort foto's heel schokkerend zijn voor andere mensen/kinderen.

5. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0

dat vind ik ook wel behoorlijk ver gaan hoor! vooral omdat het n kind van 7 is dat moet je toch weten dat het voor n kind van die leeftijd hartstikke eng is zoiets te zien?

6. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    2,053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Tja dat vonden wij ook, en mijn zus heeft ook meteen contact opgenomen met die persoon in kwestie en haar verwijderd als vriendje.
    Maar ze kon mijn nichtje wel helemaal precies uit gaan leggen, gerust gaan stellen enzovoort. Toen mijn nichtje door had dat het om een overleden kindje ging was ze heeeel erg verdrietig en geschrokken.

7. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Of het hier wel of niet hoort is niet mijn pakkie an. Ik heb ook niet gezegd dat ik denk dat zwangere vrouwen hier op zitten te wachten. Ben zelf 9 maanden zwanger geweest dus weet zelf ook wel dat het geen fijne foto's zijn om naar te kijken.

Wat voor een meerwaarde het voor haar heeft gehad om zulke foto's te plaatsen boeit me eerlijk gezegd vrij weinig. Heeft ze vast haar redenen voor gehad.

Het enige wat ik er over heb gezegd is dat ze duidelijk had verteld waar het over ging en duidelijk had aangegeven dat het om schokkende foto's ging.

8. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    het is gewoon ook hartstikke schokkend voor die jonge meiden en ook niet echt slim of over nagedacht van die persoon in kwestie om een meisje van 7 als vriendje uit te nodigen! ik snap ook zeer zeker dat je dit leed wil delen maar een kind van die leeftijd heeft het gewoon nog niet nodig om over die dingen na te denken..

9. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    jessy er zijn grenzen en zoals ik gelezen heb van de personen die het wel gezien hebben overtrokken deze foto's toch wel een grens! en het topic is niet voor niets verwijderd dus dan zal het toch wel te ver zijn gegaan!

10. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Het topic is inderdaad verwijderd omdat het niet overeenkomstig de ZP-gedachte geplaatst is: geen schokkende teksten, nieuwsitems, foto's of verwijzingen naar dergelijke sites.

Dit topic doe ik op slot.

Groetjes,
    Josien

Share This Page