Hello ladies, Na eerst 3 maandjes weg te zijn geweest en nu tijdje alleen te hebben meegelezen post ik toch weer een keer een topic, wordt helemaal gek van mn cyclus en het wachten! Ik ben eind mei gestopt met de pil. Had daarna 4 keer regelmatige cyclus van 32-33 dagen. Vervolgens was ik in oktober overtijd, had enorme klachten aan alle kanten: borsten iets groter, gevoelige tepels, misselijk, al 2 weken steken in mn bm maar geen menstruatie. Na 8 weken werd ik uiteindelijk toch in nov ongesteld (en na vele zw testen en zelfs een bloedtest in het zh!). Sindsdien ben ik 4 januari ongesteld geweest, minder klachten dan de keer ervoor maar 1 ding wat me wel duidelijk was geworden was dat ik bij elke cyclus paar weken voor mn ong grotere () () kreeg met iets gevoelige tepels, vlak voor mn menstruatie verdwijnt dat en lijken mn () () echt te verschrompelen.. Na 4 januari is er echter iets geks aan de hand. Kreeg na 2-3 weken heel klein beetje bloedverlies (heb ik echt nooit!!) en de verwachte groei van mn () () en alle kwaaltjes die ik normaal voor mn ong heb zijn uitgebleven. Heb rond week 3-4 heel veel vruchtbaar slijm gehad, maar voor mijn gevoel pas 2,5e week geleden een eisprong (2 dagen lang rechts pijn mn buik alsof t mn blindedarm was, mn moeder vertelde dat zij dat altijd had voor haar eisprong). Inmiddels dus 2,5e week na de vermoedelijke eisprong.. Al paar dagen onder de pukkels en dacht dus dat mn ong er aan zou komen, maar tot op heden niets.. wel wat steken in mn onderbuik verder niets! Ook geen gevoelige borsten, die zijn nog steeds onveranderd. Wel veel honger, maar ja.. kan ook toeval zijn.. Heb overigens 2,5e week geleden voor mn vermoedelijke eisprong wel 2 nachten heel erg overgegeven.. maar ja, als mn eisprong toen was.. hoe zit t dan met dat vruchtbare slijm wat ik toch echt al veel eerder had.. Zucht.. jullie snappen het al, ik begrijp er helemaal niets meer van!! Denk steeds dat ik mn lichaam begin te begrijpen en door heb en dan verandert het weer! Had eindelijk door dat alle klachtjes waarvan ik dacht 'zwanger???!" gewoon pre-menstruele klachtjes waren, heb ik ze deze maand weer helemaal niet!!! Zijn er nog meer meiden die in een onregelmatige cyclus zitten en totaal de weg kwijt zijn?!!! Liefs Demi
ik sluit me bij je aan. ik ben in juni gestopt met de pil en vanaf cyclus 1 is mn lichaam al van slag!
Wat ontzettend irritant he!!? Overweeg jij al om je toch eens door te laten verwijzen voor onderzoek?? Ik merk dat ik daar af en toe toch wel aan begin te denken... In welke 'fase' zit jij nu? Ook weer aan het wachten? Groetjes!
Oh lekker slim ben ik weer... Zie dat je al bezig bent met Clomid.. Hoop dat het snel een mooi beebje oplevert!!!!
Ik snapte in november ook niks meer van mijn cyclus. De ronde erna ben ik begonnen met temperaturen. Het maakt zoveel duidelijk! Voor jou is binnenkort ook het jaar voorbij. Als je nu alvast gaat temperaturen, hoef je dat zometeen van de HA niet meer te doen
Als je er over nadenkt waarom zou je het dan niet doen meis? Ja heb je nee kun je krijgen. Schept misschien wel meer duidelijkheid en je kunt je frustraties even kwijt want het wachten is een hel Sterkte!
Ik ben ook de weg kwijt wat mijn cyclus betreft. Ben sinds oktober gestop, maar ik kan er niet mee. Werkt temperaturen echt zo verhelderend?
Temperaturen scheelt veel ja, je kan vaak je eisprong zien en je desnoodse innesteling. Wij moeten ook gaan tempen van de HA voor hij ons na een paar maanden door zou sturen naar de gyn. Anders krijg je daar weer eerst 'ga maar temperaturen' en nu heb je de kaartjes al bij de hand. succes!
Thanks voor de tip meiden! Kan het best beginnen met temperaturen nadat mn regels zijn doorgebroken toch??? Iedereen met een helse cyclus, succes met wachten!!!
Dan weet je wel het beste op welke dag dat je zit. Ik begon 10 dagen na mn menstruatie met tempen omdat de HA het had gevraagd of we er mee wilden beginnen.
oke thanks! en dan elke ochtend op het zelfde tijdstip heb ik begrepen... Nou, ben benieuwd! Misschien heb ik wel niet altijd een eisprong.. dat gevoel heb ik een beetje..
Weer lekker blond maar zie nu pas dat je net zwanger bent!!! Wat super joh! Dus eerste keer temperaturen en meteen raak???? Geniet er lekker van!
Ja zo kan je het wel zien inderdaad maar we hebben niks anders gedaan dan de maand ervoor, behalve dan temperaturen elke ochtend. Dank je wel meis, hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn!
Ach hoe het gegaan is doet er niet toe.. Jullie zijn ZWANGER!!! Weet je het al lang, en heb je veel 'klachtjes'???
Dat kan inderdaad wel gebeuren, als je tempt zie je dat dus. En inderdaad als je naar de HA gaat, is de kans groot dat ie zegt: ga eerst maar tempen... Je kunt hier iets meer lezen over tempen: Temperatuur methode | Zwanger Worden .NU En op Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting kun je een online grafiekje bijhouden, wel zo makkelijk. Enige nadeel van tempen is dat het pas achteraf inzicht geeft. Pas NA de eisprong stijgt je temperatuur, dus wil je op de goede momenten klussen, kun je het beste ook ovulatietesten gebruiken.
das waar ja, lucky shot blijf ik zeggen. Ik voelde het zelf al een tijdje dat er iets was dacht alleen dat ik weer ongesteld moest worden, dat dat het was. Zondag op valentijn heb ik getest en de positieve test als kado aan mn man gegeven. maandag vertrouwde hij het nog niet, dacht dat mn lichaam ons voor de gek hield dus maandag middag weer 1 gedaan, weer positief en daarna dinsdagochtend de laatste, toen kwam het besef een beetje en zat ik met trillende handjes. Ik hoop zo dat het snel raak is bij jullie!!!
Oh jeetje wat romantisch zeg, op valentijnsdag!! Jullie weten het dus pas heel kort nog.. Kan me trouwens heel goed voorstellen dat het moeilijk is te geloven dat het echt raak is. Denk dat ik dat ook zou hebben wanneer ik nu toch ineens zwanger zou zijn.. Je lichaam heeft je zo vaak voor de gek gehouden (en je bent witte zwangerschapstesten gewend, geen testen met streepjes hihi ). Maar zoveel positieve testen, daar kunnen jullie echt niet om heen natuurlijk!! Lekker van genieten en ik hoop met je mee dat ik ook snel ongelovig naar die 2 streepjes kan kijken!!
Dat hoop ik ook ja dat je ook zeer snel zo mag kijken en met trillende handjes zit... Dat hoop ik voor iedereen.
Fertility friend is niet moeilijk hoor, heb ik zelf ook gebruikt en als je vragen hebt wil ik je best helpen