ik verlies nu niks meer alleen nog maar witte afscheiding (dus geen rose meer) ik ga morgenvroeg testen heb ze vanmiddag gehaald. je hoord het morgen van mij. liefs san.
Even wat tussen door hoor. Als je een blaasontsteking hebt hoef je niet altijd pijn bij het plassen te hebben. Ik heb in het verleden vaak last gehad van een blaasontsteking maar geen pijn bij het plassen. Wel veel aandrang tot plassen en dan kleine beetjes plassen. Je Urine ziet troebel en ruikt sterk(aceton geur) en als je bloed in je urine hebt kan je er beter snel bij zijn want dat kan een teken van een urine weg infectie zijn en dat is een stapje erger dan een blaasontsteking. Ook een druk voelen op je blaas en steken voelen in je blaas kan een teken zijn. Ook omdat ik in de gezondheidzorg werk kom ik wel eens in aanmerking met mensen die zeggen dat ze geen pijn hebben met plassen maar wel een blaasontsteking hebben. Dit was gewoon even tussen door hoor en mischien hebben julie er wat aan en warschijnelijk weten velen van julie dit ook wel. Doei teddy.
bedankt meis, maar ik heb al eens eerder een blaasontsteking gehad en dit voelt toch anders. ik verlies ook geen rose meer. en mijn urine ziet er net als anders uit en ruikt ook niet anders. ik heb ook geen steken in mijn blaas. en ik plas geen bloed. ik heb ook ergens gelezen dat als je zwanger bent en dat in het begin van je zwangerschap je baarmoeder erg op je blaas kan drukken. maar ik wil je wel bedanken voor de info. liefs sandra.
O wat ben ik blij met je antwoord want ik heb het gevoel dat ik een blaasontsteking heb maar ook mijn urine is normaal maar wel steken bij mijn blaas en een drukkend gevoel. dus wie weet. Ik maak stiekem all een vreugde sprongetje Maar ja wie weet is het niet zo. Maar ik hou hoop. Teddy.
we blijven duimen. ik ga dus morgenvroeg testen en als hij dan niet posi is ga ik wel naar de huisarts om na te laten kijken of ik een blaasontsteking heb. ik heb gister ook mijn urine opgevangen en ernaar gekeken , maar kon geen bloed vinden en het rook net als anders en was niet troebel. ik had dat rose gister ook toen ik een grote boodschap deed en het was gewoon met slijm. en je kon dus zien dat het niet uit mijn urine kwam. dat rose is nu weg, maar heb nog wel een beetje druk zeg maar, maar het is niet zo dat ik hele kleine beetjes moet plassen. ik zie het wel. liefs san.
san78, Ik hoop niet dat het een blaasontsteking is want dat zou betekenen dat je een antibioticakuur zou moeten krijgen toch? Dit kan volgens mij effect hebben op zwanger raken.
San sterkte met testen en hopelijk ben je heerlijk zwanger en anders inderdaat maar even naar de huisrta toe.. Sterkte. doei Teddy.
Je kan zelfs nog ongi kan worden terwijl je zwanger bent (heeft een vriendin van mij ook gehad) Regelmatig urineren - Dit symptoom komt door hormonale veranderingen. Dit kan na zes weken de kop opsteken en het kan de rest van de zwangerschap aanhouden. Dit is het gevolg van hormonale veranderingen en een groeiende druk op de blaas. liefs san.
en als dat laatste zo is kan het bij mij ook zijn, want als ik zwanger ben dan ben ik ook rond de 6 week. oja en op deze site staat het ook http://www.9maand.com/zwanger/gezond/kw ... ia=40#druk en kijk dan onder druk op blaas. liefs san.