welke is nou te vertrouwen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hopenopwonder, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    Net een ovutestje gedaan van 2 verschillende merken. 1 van Kruidvat en de ander van Sensitest.
    Die van Kruidvat was hartstikke positief en met die van Sensitest krijg ik wel 2 strepen, maar nog niet van dezelfde kleur.
    Welke moet ik nou geloven?

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Kruidvat is erg slecht! Ook in het ziekenhuis raden ze die af, ze geven veel te snel positief.

3. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    Oh okay.... Vind het wel een wezelijk verschil..... Heb al wel de hele dag last van lichte krampen... geen idee of dit ook een teken is.
    Ach voor de zekerheid maar aan de gang hihi...

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    De kruidvat ken ik niet, en met Sensitest heb ik tot nu toe nog geen duidelijkheid gekregen.. Ik had positieve maar ook een paar negatieve reacties over Sensitest op mijn topic, ik ben overstapt naar Zwanger&Kids, maar die gebruik ik pas volgende maand.

Succes meis!

5. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    @Slunae: Sensitest gebruik ik al een paar maanden. Krijg elke maand een positieve uitslag, maar helaas heeft het nog niks opgeleverd.
    Jij ook veel succes!

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Oh okay! Dus dat is positief over de testjes, maar minder over het resultaat.. Jammer .. moed houden he ;)

Mag ik vragen wat voor cyclus jij hebt, en rond welke dag je je eisprong hebt ? En is dat elke maand rond dezelfde dag ? (ben nog een onzekere muts wat dat betreft omdat ik ze pas net gebruik, dus ik waag het om het te vragen aan een ervarene) Groetjes en good luck!

7. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

20 jul 2010
    323
    0
    0
    Dat mag jij vragen. Ik zitten tussen de 28 en 35 dagen. Mijn eisprong verschilt dus iedere maand. Na 11 a 12 dagen begin ik met testen.
    Zelf gebruik ik ook een applicatie voor op mijn iPhone. Het helpt me wel inzicht te krijgen.

Dat je onzeker bent maakt niet uit hoor... Zijn we allemaal... sowieso als je (net) bezig bent met een groot verlangen.
    Vragen blijf je toch altijd wel houden. Heb ik ook nog steeds.

Blijf absoluut houden.

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Okay, lijkt me zelfs nog lastiger met zo'n groot verschil in de cyclussen. Dankje voor je begrip en idd zal die onzekerheid er bij horen :)

9. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik denk ook dat kv ovu testen echt slecht zijn, heb alleen maar posi testen ermee gehad terwijl dat helemaal niet kan. Ben overgestapt op sensitest en vanaf toen steeds een duidelijk resultaat (ik deed het in combinatie met tempen dus weet dat het ook klopte).

Deel Deze Pagina