jeetje wat spannend voor je!!! (en voor ons als meelezers ook een beetje ) hoop het voor je!!!! ik blijf voorlopig f5-en
Ik duim met je mee hoor! Mijn moeder werd 5mnd lang gewoon ongesteld, niks minder als normaal, en toch was ze zwanger van mij! Het kan echt dus, en ik hoop dat het jou ook gaat overkomen hoor
Ik zal ff een foto plaatsen, Ben net terug van het bloedprikken. Op de foto is het streepje lichter dan in het echt, in het echt is ie ook echt roze.
die is nog duidelijker dan mijn 1e test op 14 dpo hoor!! tsjonge wat spanmnend!!! ik duim voor goed nieuws! (misschien was je zwanger van 2...en is er 1 afgekomen en zit er nog 1tje!!) duim duim duim
Dat is niet altijd waar, ik was ook zwanger en had mega-bloedverlies 6 dagen lang, tot doorlekkens aan toe. Zelfs toen de inwendige echo gedaan werd kwam er een plas bloed mee naar buiten, ideaal is het allerminst maar het kan zeker wel! Ik ben trouwens nog steeds gezond zwanger hoor!
Snoepjevandeweek, wat fijn om te horen! ZH zei, je kan niet positief testen als je ongesteld bent geweest...ik zei: hoe komt dat streepje er dan? Ja dat vonden ze ook wel wat vreemd, dan toch bloed testen. Brrr nu wachten op morgen de uitslag...vanavond verjaardagsvisite want mijn man is jarig en ik moet normaal doen haha..pffff Thanks voor alle reacties meiden!!
Ik vind de test wel erg duidelijk hoor ! Volgens mij ben je gewoon zwanger. Kom morgenmiddag hier even spieken. Hopen op goed nieuws.
ooeeeeeh wat spannend!!! en ben heeeel benieuwd naar de reactie van t ziekenhuis als je wel zwanger blijkt! ze zeggen welleens dat je lichaam uit een soorrt gewenning de eerste maanden nog een mens. kan hebben als je zwanger bent maar heb nooit begrepen hoe dat in de biologie nou werkt.. volgens de regeltjes kan het idd niet maar je ziet en hoort hoeveel uitzonderingen er zijn! ik duim voor je dat er gewoon een stiekeme blakbeeb zit!
Nou de clear bleu digital zegt binnen een minuut: ZWANGER Ik vind het bizar, nu nog wachten op de bloeduitslagen... liefs