5 dagen voor ovulatie, wat is mn kans op bevruchting??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door maui, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maui

maui Lid

11 jun 2011
    23
    0
    0
    wie heeft hier ervaring mee?
    wie is er toch zwanger geraakt door geklust te hebben ruim voor en niet rond eisprong?

Het zit zo
    Wij zijn pas sinds deze maand aan het proberen zwanger te raken. Ook net gestopt met de pil.
    Nu kreeg ik 2 weken na, dacht ik, mn laatste menstruatie 2 dagen licht bloedverlies (=nu 2 weken terug). Ik dacht dat dat met de eisprong te maken had..
    Maar nu heb ik gister gedurende ca. 3 uur behoorlijke vlagen van buikpijn gehad, steken en krampen baarmoederstreek richting linker lies. Ook voelde ik me best beroerd ervan. Dit zijn de tekenen van een eisprong, dus ik denk dat die kleine bloeding van 2 weken terug toch een menstruatie geweest is..
    Dit zal te maken hebben met het ontpillen denk.
    Maar goed, hier waren mn vriend en ik niet op voorbereid.. Hij was ook het hele pinksterweekend weg.. :(
    Ons laatste klusmoment was 5 dagen voor de eisprong. Ik heb wel gehoord dat het mogelijk is! Spermacellen kunnen wel een week overleven.. Ooh ik hoop het zo!!

Iemand ook zoiets meegemaakt??

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.472
    4.922
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Als je echt je eisprong hebt gehad ben ik bang (lees: weet ik bijna zeker) dat 5 dagen toch echt te lang is voor een bevruchting.
    Al zijn de wonderen vast de wereld nog niet uit.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

5 dagen is echt te lang, spermacellen blijven max 72 uur in leven. Max dus, dus doorgaans is uitgaan van 2 dagen realistischer.

4. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Kan wel ik kan iemand van bijna 1 week en toch echt zwanger en ja dames de kleine was echt van de vader. Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Maar het gemiddelde is 72 uur en dat is al lang al zeg ik het zelf ha ha.

5. maui

maui Lid

11 jun 2011
    23
    0
    0
    Nou ja, we zullen vol verwachting afwachten.. over min. 12 dagen weten we meer!

Deel Deze Pagina