Huh?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ladylittleangel, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Overigens had mmijn moeder dezelfde middag een afspraak en die heeft daar even uitgelegd dat mijn zoontje onverwachts naar het ziekenhuis moest.

Ik vind het wel een vereiste dat als je een rekening durft te geven je ook de hele dag bereikbaar moet zijn. Mijn vorige huisarts was dat niet.

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hier is het andersom. Mijn man plant de tandarts vaak om 8 uur sochtends en het al 2x gehad dat ze gewoon niet op kan dagen. Hij gaat dan ook weg en krijgt geen rekening, maar het is toch zot dat ze niet op komt dagen en niet belt, dat zelfs de assistenten niet weten waar ze blijft???

Ik weet niet of onze ha vergeten afspraken toch in rekening brengt, nog nooit meegemaakt.

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik snap het wel, maar als ik het bij ons zou zien hangen, dan zou ik hetzelfde briefje erbij hangen voor onze huisarts! Dat hij elke minuut dat hij uitloopt €0,50 moet betalen! Denk dat ik dan rijker ben aan het eind van de rit! Haha!

Liefs

4. Yelice

Yelice Niet meer actief

Ik heb ook wel is gehad dat ik smorgens een afspraak had gemaakt maar die een uur later afbelde omdat ik naar de spoeddienst moest met me zoontje.
    En ipv dat die assistent blij was dat ik afbelde snauwde hij had je dat niet eerder kunnen bedenken ? andere patienten hadden kunnen komen :$
    EIKEL! alsof ik afbelde omdat ik naar de kapper moest ofzo :x

Deel Deze Pagina